اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافق در مجلس در تشریح دلایل تاخیر پروژه گازرسانی؛

قوانین دست و پاگیر مانع اجرای برخی پروژه‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق در مجلس با ذکر بخشی از دلایل تاخیر گازرسانی به شهرستان بافق گفت: قوانین دست و پاگیر در بسیاری مواقع مانع اجرای برخی پروژه‌هاست.

قوانین دست و پاگیر مانع اجرای برخی پروژه‌هاست
کاظم فرهمند امروز در حاشیه مراسم آغاز پروژه گازرسانی شبکه داخلی بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با قدردانی از دست‌اندرکاران و مسئولان شهرستان بافق در تحقق موضوع گاز بافق به بیان دلایل تاخیر در این پروژه پرداخت و اظهار داشت: حجم بالای عملیات این پروژه از لحاظ فاصله با مرکز استان و تعلل در برخی از پیگیری‌ها از عوامل تاخیر در پروژه گازرسانی بافق بوده است.
وی با اشاره به برخی موانع اداری غیرضروری در اجرای پروژه‌های ملی یادآور شد: وجود بروکراسی اداری و برخی از قوانین دست و پاگیر اداری مانع از اجرای برخی از پروژه‌ها در کشور است که هیچ کدام از این قوانین به صلاح جامعه نیست.
نمایند مردم بافق در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه در مسیر اجرای برخی از پروژه‌ها ضوابط و قوانینی وجود دارد که گاهی هیچ نیازی به اجرای آن قانون نیست و وجود این قبیل مسائل در اجرای به موقع طرح‌ها خلل وارد کرده است.
فرهمند بر ضرورت اصلاح برخی از قوانین اداری در کشور تاکید کرد و گفت: از مسئولان اجرایی انتظار می‌رود در بخش‌های مختلف برای ساده‌تر کردن این بروکراسی اقدامات لازم را انجام دهند و تا با اجرای به موقع طرح‌ها از نارضایتی‌های شهروندان جلوگیری شود.
وی حذف برخی از قوانین و ضوابط غیرضروری در اجرای پروژه‌ها را خواستار شد و عنوان کرد: مسئولان مربوطه با ارائه طرح یا لایحه‌ای در این راستا به مجلس شوراس اسلامی و تصویب آن زمینه تسریع در انجام پروژه‌ها را فراهم کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس از حضور باشکوه مردم استان به ویژه مردم شهرستان بافق در مراسم‌های عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم‌الحرام تقدیر و تشکر کرد و افزود: این حضور نشانگر تدین و ولایت‌مداری مردم استان به ویژه مردم شهرستان بافق است.
وی در مورد راه‌اندازی کارخانه فولاد بافق نیز اظهار داشت: مجموعه فولاد بافق به بخش خصوصی واگذار شده و با جلساتی که با مسئولان شهرستان و معاونت وزارت معادن و تجارت انجام گرفته امیداواریم به زودی شاهد آغاز اجرای این طرح عظیم اقتصادی در شهرستان بافق باشیم.
فرهمند به مسائل موجود در عدم اجرای طرح فولاد بافق اشاره کرد و افزود: وجود یک سری مسائل حقوقی در این رابطه باعث تاخیر در اجرای این طرح شده است.
نماینده مردم بافق خاطرنشان کرد: با وجود انتظاری که داشتیم و با توجه به ورود سرمایه‌گذار جدید در این طرح، اجرای این پروژه با کندی روبرو است که این موجب نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های بیشتر و رفع مشکل حقوقی که بر سر راه فولاد بافق قرار گرفته این امر تحقق یابد.
فرهمند همچنین استعداد بالای شهرستان بافق را در زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یادآور شد و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی در شهرستان بافق زمینه ایجاد اشتغال در این شهرستان فراهم می‌شود.
نماینده مردم بافق افزود: اجرای طرح فولاد بافق که کلیه مواد اولیه آن در کنار کارخانه تولید می‌شود در شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان نقش موثری ایفا می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول