اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار یزد:

50 پروژه ملی و استانی در بافق در حال اجراست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار یزد گفت: در حال حاضر 50 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح ملی و استانی در شهرستان بافق در دست اجراست.

50 پروژه ملی و استانی در بافق در حال اجراست
حیدر نوروزی در حاشیه مراسم آغاز پروژه گازرسانی شبکه داخلی بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران اجرای این پروژه تقدیر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 50 پروژه عمرانی اقتصادی در سطح ملی و استانی در شهرستان بافق در حال اجراست.
وی با اشاره به مراحل اجرایی این طرح‌ها افزود: اجرای بخشی از این پروژه‌ها در سطح ملی مربوط به وزارتخانه است که از همین طریق در حال پیگیری است و بخش دیگر این طرح‌ها که استانی است از طریق فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان پیگیری می‌شود.
نوروزی با اشاره به اجرای پروژه حمل و نقل و دو خطه کردن ریل آهن مسیر بافق اردکان خاطرنشان کرد: مسیر 200 کیلومتری راه آهن بافق به طرف اردکان در حال دوخطه شدن است که این پروژه از سمت بافق آغاز شده و حدود 50 کیلومتر آن به اجرا در آمده است.
این مسئول عنوان کرد: این طرح از پروژه‌های بزرگی است که اعتبار بالایی نیز دارد و شکوفایی اقتصادی بافق را به همراه خواهد داشت.
نوروزی همچنین با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه یزد ـ بافق افزود: عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در قطعات مختلف در حال احداث است که به زودی برخی از قطعات آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به ادامه عملیات اجرای باقیمانده بزرگراه یزد ـ بافق خاطرنشان کرد: اجرای ادامه این پروژه در دستور کار است و احداث آن به قوت خود باقی است.
معاون عمرانی استاندار یزد با اعلام خرسندی از تحقق عملیات گاز شهری بافق افزود: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز به بافق هم با انتخاب پیمانکار به زودی آغاز خواهد شد.
نوروزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان بافق را بالغ بر 180 میلیارد تومان اعلام و اذعان داشت: حدود 2.2 از کل اعتبارات استان در شهرستان بافق اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول