اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طبس:

مرکز رشد طبس بدون مکان نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: فرماندار طبس گفت: این مطلب که فرمانداری طبس قصد دارد ساختمان خود را از مرکز رشد و فناوری این شهر پس بگیرد درست نیست، بلکه در نظر است که مکان بهتری در اختیار این مرکز قرار گیرد.

مرکز رشد طبس بدون مکان نمی‌ماند
عزیز بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش اظهار داشت: این مطلب که فرمانداری طبس قصد دارد ساختمان خود را از مرکز رشد و فناوری این شهر پس بگیرد درست نیست و این مرکز بدون مکان نخواهد ماند.
وی ادامه داد: جابه‌جایی مرکز رشد و فناوری طبس به دلیل در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
فرماندار شهرستان طبس خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال مهیا کردن مکانی مناسب برای مرکز رشد و فناوری طبس هستیم و در واقع مکانی بهتر از ساختمان حاضر در اختیار این مرکز قرار خواهد گرفت.
اینن مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، شهرستان طبس را سرزمینی بکر، ناشناخته و دست نخورده دانست و عنوان کرد: منطقه کویری طبس با گستره وسیع و شرایط ویژه آب و هوایی، در کشور منحصر به فرد است که با وجود ظرفیت بالای علمی و معدنی منطقه اما اقدامات انجام شده در موضوع‌های علمی، تحقیقی، پژوهشی، صنعتی و معدنی بسیار ابتدایی بوده و کافی نیست.
بهزادی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک با تأسیس دانشکده‌های جدید در طبس، زمینه انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی و در نتیجه بهبود وضعیت اشتغال و صنعت منطقه فراهم آمده و این شهرستان در زمینه‌های مختلف علمی، تحقیقی، صنعتی و به‌ویژه معدنی در کشور و حتی دنیا شهرت یابد.
وی همچنین درباره لزوم راه‌اندازی معدن ویژه آموزشی برای دانشگاه‌های طبس گفت: با توجه به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور طبس دارای رشته‌های تحصیلی معدن و زمین‌شناسی هستند، آماده پیگیری برای اختصاص یک معدن آموزشی برای استفاده دانشجویان محصل در این رشته‌ها هستیم.
فرماندار شهرستان طبس از دانشجویان، اساتید و رؤسای دانشگاه‌های طبس خواست تا طرح اولیه پیشنهادی خود را به فرمانداری ارائه کنند که پیگیری لازم برای راه‌اندازی معدن ویژه آموزشی، از طریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران که متولی معادن طبس است انجام شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول