اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

لایحه امر به معروف باید به مجلس ارائه شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به ضرورت تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید لایحه امر به معروف و نهی از منکر به مجلس ارائه شود.

لایحه امر به معروف باید به مجلس ارائه شود
حسینعلی یوسفعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این فریضه بارها در قانون اساسی نیز آمده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سال 84 با محوریت امام جمعه بجنورد تشکیل شده است، با تلاش‌های انجام شده، روز به روز به فعالیت‌های این ستاد و تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزوده شده است.
یوسفعلی‌زاده تشکیل نشست‌های این ستاد، توجه به شعائر انقلاب، توجه به عفاف و حجاب در سطح جامعه به ویژه ادارات را از مهم‌ترین فعالیت‌های این ستاد در استان عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه همواره تلاش شده تا پرچم امر به معروف و نهی از منکر برافراشته و فضائل بالا نگاه داشته شود، تصریح کرد: این ستاد در استان در اجرای برنامه‌ها جزو استان‌های پیشتاز بوده و سال گذشته شهر اسفراین جزو پتج شهر کشور در بحث امر به معروف و نهی از منکر و به عنوان پایلوت انتخاب شد و اکنون وضعیت این شهر در جلوگیری از جرائم و ناهنجاری‌ها بهبود یافته است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه گفتمان فضائل در این شهر ترویج یافته است، گفت: امسال نیز شهر بجنورد به عنوان یکی از 40 شهر کشور برای پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده است.
وی آموزش، تبلیغ، را از راه های فراگیر شدن این فریضه عنوان کرد و افزود: البته استان خراسان شمالی نسبت به سایر استان‌ها در مؤلفه‌های مختلف وضعیت بهتری را دارد و تعداد ایثارگران و شهدا در این استان حاکی از روحیه ارزشی و فرهنگ مدار بودن مردم خراسان شمالی دارد.
یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌ها خوشبختانه با اقبال عمومی مدیران مواجه شده است، گفت: طی کنترل‌های نامحسوسی که به عمل آمده، بیش از 60 درصد از دستگاه‌های استان در زمینه عفاف و حجاب رعایت مسائل اسلامی و شرعی را داشته‌اند و بقیه دستگاه‌ها نیز برای رفع اشکال، اعلام آمادگی کرده‌اند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همچنین با اشاره به فعال بودن این ستاد در تمام شهرستان‌های این استان خاطرنشان کرد: مسئولیت این ستاد در شهرستان‌ها بر عهده امام جمعه و دبیری آن بر عهده سپاه است که تاکنون این ستادها منشأ خیر و برکت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول