اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی:

وجود بانک اطلاعات شهری برای مشهد ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: وجود بانک اطلاعات شهری برای مشهد ضروری است و کمبودش برای کلان‌شهرهای کشور احساس می‌شود.

وجود بانک اطلاعات شهری برای مشهد ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری بانک اطلاعات شهری مشهد، سید سعید سرابی اظهار داشت: با توجه به این که عصر حاضر عصر اطلاعات است و مردم جامعه امروز با محدودیت زمانی و مکانی زیادی مواجه هستند نیاز به چنین پروژه‌ای که نقش پر رنگی در جامعه ایفا می‌کند را احساس می‌کنیم.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر این که در کلان شهر مشهد به زائران باید به هر نحوی توجه شود خاطرنشان ساخت: زائرانی که وارد شهر مشهد می‌شوند خواهان بر طرف کردن نیازهای خود هستند که این پروژه می‌تواند ساده‌ترین روش انتقال اطلاعات شهری به آنها باشد.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: به قدری این موضوع مهم است که می‌توان از آن به عنوان فعالیت تکریم از زائران یاد کرد.
سرابی با اشاره به این که تاکنون بانک اطلاعات شهری مشهد توانسته با ارائه خدمات  مناسب خود اعتماد مسئولین و شهروندان را جلب کند ابراز داشت: این پروژه به نحوی پیش می‌رود که می‌توان آن را در آینده‌ای دید که استقبال همه ارگان‌ها و شهروندان مواجه شود و اهمیت این پروژه آشکارتر شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول