اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

خرمشهری آباد آرزوی دست نیافتنی شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس از استقرار ستاد نظارت استانداری برای تقسیم کار دستگاه‌های اجرایی و نظارت هر چه بیشتر بر پروژه‌های شهرستان در این منطقه خبر داد.

خرمشهری آباد آرزوی دست نیافتنی شده است
مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: شهرستان خرمشهر با گذشت سی و اندی از جنگ تحمیلی همچنان درگیر کشمکش با مشکلات ابتدایی چون آسفالت، نبود روشنایی و ... است.
وی افزود: شهروندان این منطقه در لابلای حوادث هشت ساله جنگ تحمیلی و پیامدهای ناشی از آن بسیار آسیب‌پذیر شده و سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این منطقه همواره از توجه و حمایت مسئولان استانی و کشوری مغفول مانده و تلاش‌های مسئولان شهری نیز تاکنون به نتیجه قابل قبولی دست نیافته است.
وی اضافه کرد: ما مسئولان در قبال مردم این شهرستان پاسخگوییم و هرگونه کم و کاستی در منطقه از چشم ما دیده می‌شود.
مطورزاده گفت: ایجاد امکاناتی نظیر آب شرب سالم، فضای سبز مناسب، ایجاد پارک برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان، ایجاد بسترهای اشتغال و ... را می‌توان از نیازهای اولیه هر منطقه‌ای دانست که برای مردم این خطه به آرزویی محال تبدیل شده است.
وی ادامه داد: سیستم فاضلاب و آسفالت خیابان‌ها نیز در این منطقه به هیچ‌وجه در شأن مردم نبوده که با تلاش و پیگیری‌های مکرر به استانداری تا حدودی در راستای رفع این معضلات اقداماتی صورت گرفته است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بررسی‌های بی‌شمار و تشکیل جلسات مشترک با استاندار خوزستان، سازمان‌ها در خرمشهر مستقر شده و از نزدیک مشکلات را بازبینی کند.
وی بیان کرد: این مهم محقق شده و امیدواریم با این حرکت مطلوب و مثبت گامی رفیع در راستای حل مشکلات موجود در منطقه و شهروندان برداشته شود.
مطورزاده گفت: این ستاد مواردی نظیر ساماندهی بازار خرمشهر، بهداشت، برق و آب، فاضلاب، آسفالت معابر و خیابان‌ها و ... بسیاری از مشکلات و نواقص موجود در شهرستان را از طریق استانداری پیگیری کرده و راه‌حل‌های آن را با تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارائه و رفع می‌کند.
وی در پایان نیز گفت: امیدواریم با حمایت استانداری از بخش‌های مختلف این شهرستان به‌زودی شاهد حذف مشکلات و نابسامانی‌ها در منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول