اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

رسانه‌های داخلی باید همبستگی و وحدت را در کشور تقویت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های کشور گفت: هدف کار رسانه‌های داخلی ایجاد وحدت، همبستگی و همدلی برای حل مشکلات است که رسانه‌ها باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

رسانه‌های داخلی باید همبستگی و وحدت را در کشور تقویت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، نخستین گردهمایی تیم‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی دانشگاه‌های استان مازندران صبح امروز به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران و شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان مازندران با حضور حجت الاسلام عبدالله قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام رحیمیان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران و اعضای تیم رسانه‌ای مکتوب و مجازی از دانشگاه‌های مختلف استان در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی واقع در پردیس بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران برگزار شد.
 
* رعایت اخلاق اسلامی از وظایف رسانه‌ها است
حجت‌الاسلام عبدالله قریشی معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های کشور با بیان نکاتی درباره رسانه‌های کشور در مقایسه با رسانه‌های خارجی به ویژه برنامه پارازیت، نکات قوت آن برنامه‌ها را بازگو کرد و در ادامه رسانه‌های کشور را به فعالیت بیشتر در راستای نیل به اهداف مطلوب تشویق کرد.
وی حفظ آبروی انسان‌ها و رعایت اخلاق اسلامی را از وظایف رسانه‌ها بیان کرد و ادامه داد: هدف از کار رسانه‌ای ایجاد همبستگی و همدلی در رفع مشکلات است.
معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های کشور به وعده نصرت الهی به کسانی که یاور دین خدا هستند اشاره کرد و گفت: جریان نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا در خاک کشور عزیزمان بدون کمترین صدمه به دست متخصصان نیروهای مسلح کشور، یکی از نشانه‌های وعده نصرت الهی است.
وی افزود: در حالت طبیعی، دانشمندان هوافضای کشور حداقل 10 سال باید کار می‌کردند تا به تکنولوژی و دانش‌های به کار گرفته شده در این هواپیما دست یابند، اما این اتفاق که بی‌شک همان نصرت الهی است‌، تمام دانش‌های روز به کار گرفته شده در این هواپیما را در اختیار نیروهای مسلح کشورمان قرار داد.
قریشی در ادامه دانشجویان را به فعالیت و کار بیشتر دعوت کرد و گفت: اگر تلاش‌های شما برای خدمت به دین خدا باشد، خداوند متعال این تلاش شما را مضاعف خواهد کرد و نتایج آن را که همان تقویت بنیه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بسط و گسترش و تاثیرپذیری از این نظام مقدس در کشورهای منطقه و نهایتاً سراسر دنیا است را به یاری خدا به‌زودی زود مشاهده خواهیم کرد.
 
* رسانه‌های دنیا برنامه‌های متعددی برای پیشبرد اهداف خود دارند
حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران نیز با اشاره‌ به نقش رسانه در بالابردن دانش افراد ابراز داشت: امروزه رسانه‌های دنیا برنامه‌های متعددی برای پیشبرد اهداف خود دارند.
وی رسانه بی‌بی‌سی را به عنوان نمونه یکی از رسانه‌هایی معرفی کرد که هر روز برنامه جدید و متنوعی علیه ایران و جهت‌دهی به افکار و عقاید مردم ایران بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند.
 
* تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران برای تغییر افکار عمومی
در ادامه این مراسم، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران، طی سخنانی درباره مشکلات عدیده‌ دنیای غرب و استکبار جهانی مباحثی را بیان کرد.
وی تصریح کرد: نظام سلطه با توجه به مشکلات حاد در بخش اقتصاد با تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران برای تغییر افکار عمومی مردم، به فرافکنی ضعف‌ها و عیوب خود می‌پردازند.
احمدپور در پایان با بیان کلامی از مقام معظم رهبری درباره بصیرت، خواستار بصیرت‌افزایی همگان به ویژه قشر جوان و دانشگاهی شد.
به گزارش فارس، در ادامه مراسم از هر دانشگاه، نماینده‌ای برای ارائه گزارش و عرضه محصولات تولیدی به جایگاه آمده که برخی از آنان با انتقاد از نبود امکانات مناسب جهت کار رسانه‌ای‌، از مسئولان تقاضا کردند که برای پیشبرد اهداف رسانه‌ای، امکانات کافی در اختیارشان قرار دهند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول