اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر روس تیم تله کابین گنجنامه:

ایران هیجان انگیزترین لیگ دنیا را در کشتی دارد

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر روس عضو تیم تله کابین گنجنامه همدان گفت: کشور ایران هیجان انگیزترین لیگ دنیا را در رشته کشتی دارد.

ایران هیجان انگیزترین لیگ دنیا را در کشتی دارد
شامیل روسالیخف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: لیگ برتر ایران میعادگاه بهترین کشتی گیران جهان است و ای کاش این رقابت‌ها در عرصه جهانی هم برگزار می‌شد.
وی بیان داشت: تاکنون در رقابت‌هایی این چنینی حضور نداشتم و برای نخستین بار در لیگ برتر ایران شرکت کردم.
وی با ابراز علاقه به حضور در ایران افزود: خوشحالم که با عضویت در تیم تله کابین گنجنامه همدان توانستم ضمن حضور در این شهر تاریخی، حضور در جذاب‌ترین لیگ برتر کشتی را تجربه کنم.
روسالیخف با بیان اینکه حمایت مالی از کشتی‌گیران باید در تمام دنیا مدنظر باشد، گفت: از اینکه بخش خصوصی نظیر تله کابین گنج‌نامه همدان با حضور در این مسابقات حمایت مالی مناسب از کشتی گیران داشته است، باید توجه خاصی به اینگونه سرمایه‌داران داشت تا همچنان در این راستا حضور فعال داشته باشند.
وی اضافه کرد: کشور روسیه این توان را همچون ایران در برگزاری لیگ ندارد و اشتیاق ایرانیان در برگزاری مسابقات لیگ برتر بالا است و کشتی گیران روسیه نیز تمایل به حضور در این مسابقات دارند.
این کشتی‌گیر روسی با ابراز علاقه به حضورش در میادین لیگ برتر کشتی ایران خاطرنشان کرد: مدیران تیم تله کابین گنج‌نامه و هواداران این تیم میهمان نوازی خاصی از ما داشتند و تمامی امکانات لازم را حتی برنامه تفریحی مناسب را در کنار رقابت‌های کشتی مهیا ساختند تا بتوانیم با انگیزه و آماده در مسابقات حضور یابیم.
قهرمان سابق کشتی نوجوانان جهان تصریح کرد: کشتی‌گیران ایرانی از فنی‌ترین کشتی‌گیران دنیا هستند و رقابت با آنها بسیار پرهیجان است ضمن اینکه تجربه بسیار خوبی برای دیگر کشتی گیران محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول