اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عفراتی:

با اقتدار در دور برگشت لیگ برتر کشتی حاضر می‌شویم

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم کشتی آزاد تله کابین گنجنامه همدان گفت: با اقتدار در دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد کشور حاضر می‌شویم.

با اقتدار در دور برگشت لیگ برتر کشتی حاضر می‌شویم
امیر عفراتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برتری قاطع مقابل نیروی زمینی ارتش آغاز مقتدرانه کشتی‌گیران تیم تله کابین گنجنامه همدان در رقابت‌های لیگ برتر بود و قصد داریم این موفقیت را تداوم ببخشیم.
وی اضافه کرد: کشتی‌گیران تیم ما عملکرد مناسبی را در رقابت‌های دور رفت داشته‌اند و انتظار داریم با پرداخت به موقع مطالبات آنان، دور برگشت را با اقتدار آغاز کنیم.
مدیر فنی تیم کشتی آزاد تله کابین گنج‌نامه بیان داشت: پیروزی مقابل نیروی زمینی ارتش برای تیم تله کابین گنجنامه همدان به آسانی به دست نیامد بلکه اتحاد تیمی و تعصب و انگیزه کشتی گیران باعث این برتری شد.
وی در خصوص عملکرد ضعیف ارسلان بیگ‌علی‌اف کشتی‌گیر 96 کیلوگرم روس تیم تله کابین گنجنامه، گفت: این کشتی‌گیر به لحاظ آمادگی باید بیشتر تمرین کند و به طور حتم در مسابقات آینده نتایج بهتری از وی خواهیم داشت.
عفراتی با ابراز خرسندی از حمایت‌های مجتمع تفریحی، توریستی، ورزشی تله کابین گنجنامه همدان در حمایت از ورزش استان همدان گفت: نباید بگذاریم این حمایت‌ها مقطعی باشد بلکه مسئولان استان باید با فراهم آوردن بستر فعالیت این بخش خصوصی، زمینه حضور فراگیر در ورزش را ایجاد کنند.
وی افزود: مدیران تیم تله کابین گنج‌نامه فقط در راستای حمایت از کشتی‌گیران نخبه استان و ایجاد شور و هیجان در بین هواداران و کشتی دوستان اقدام به حضور در لیگ برتر گرفتند و مسئولان استان نیز باید توجه خاصی به این بخش خصوصی داشته باشند.
مدیر فنی تیم کشتی تله کابین گنج‌نامه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر کشتی کشور را حساس عنوان کرد و ادامه داد: فشردگی مسابقات به حساسیت رقابت‌ها افزوده است و تیم‌ها قطع به یقین در دور برگشت با برنامه ریزی بهتری گام به مسابقات می‌گذارند.
تیم کشتی تله کابین گنج‌نامه همدان هم اینک با کسب چهار امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول