اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان خبر داد:

برگزاری همایش قرآن و خانواده در همدان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان از برگزاری همایش قرآن و خانواده در همدان خبر داد.

برگزاری همایش قرآن و خانواده در همدان
هادی فیض منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از همدان، اظهار کرد: همایش قرآن و خانواده 27 آذرماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری بوعلی سینا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف همایش تصریح کرد: این همایش با هدف آشنایی خانواده‌ها و مربیان با شیوه‌های نوین تربیت دینی برگزار می‌شود تا با ترویج اصول و روش‌های دینی و اسلامی بتوان فرزندان متعهدی را به جامعه تحویل داد.
مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان اضافه کرد: در این دوره آموزشی که با حضور استاد حجت‌الاسلام و المسلمین دهنوی برگزار می‌شود، 500 نفر از خانواده‌های همدانی حضور می‌یابند.
وی ابراز داشت: کانون‌های مساجد سالانه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در موضوعات مختلف می‌کند، که موجب ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه می‌شود.
فیض‌منش تصریح کرد: دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند موجب آشنایی چگونگی مقابله با جنگ نرم و مشخص شدن فرقه‌های فعال در جامعه شود که همین اهمیت چنین دوره‌ها و همایش را می‌رساند.
وی افزود: در سال جاری دوره آموزشی برای مربیان کودک برگزار شد و این همایش نیز در راستای دوره‌های آموزشی که کانون‌های مساجد برگزار می‌کند، قرار دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول