اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلبان پرواز مسکو ـ تهران:

کمپین محکومیت تحریم فروش هواپیمای مسافری به ایران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: خلبان پرواز مسکو ـ تهران، از راه‌اندازی کمپین محکومیت تحریم فروش هواپیمای مسافربری غیرنظامی به ایران خبر داد.

کمپین محکومیت تحریم فروش هواپیمای مسافری به ایران راه‌اندازی شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خلبان هوشنگ شهبازی بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کشورهای غربی با تحریم فروش هواپیمای مسافری بزرگ‌ترین جنایت را علیه بشریت انجام داده ولی همواره از حقوق بشر دم می‌زنند.
وی افزود: در تحریم‌ها اقلام و بخش‌هایی مانند جان انسان‌ها و دارو جزو تحریم‌ها محسوب نمی‌شود ولی غرب ناجوانمردانه و بدون توجه به حقوق مردم با جان انسان‌ها بازی می‌کند. 
شهبازی با اشاره به اینکه همه پیمان‌های بین‌المللی امنیت جان مسافران را تضمین کرده است، گفت: آمریکا خود بنیانگذار پیمان‌هایی مانند شیکاگو و یاتا است ولی با عدم فروش هواپیمای مسافری به ایران پیمانی که خود وضع کرده را نقض می‌کند.
وی تصریح کرد: در حمایت از تقاضای بنده در زمینه شکستن تحریم فروش هواپیماهای مسافربری غیرنظامی و قطعات آن، ضمن محکوم کردن تمام بیانیه‌ها و دستورات صادره از طرف مراجع و مقامات سیاسی در هر نقطه از جهان، دعوت می‌کنیم با امضا، تائید و حمایت از این درخواست تمام تحریم‌های موجود در فروش هواپیماهای مسافربری و قطـعات آن محکوم شود.
شهبازی افزود: چه بسیار هواپیماهای مسافربری که در اثر فرسودگی و کـمبود قطعات ضروری در پهنه آسمان‌ها دچار نقص فنی شدند و چه بسیار  انسان‌های بی‌گناه و به دور از سیاست که جان باختند و چه بسیار خانواده‌هایی که ناخواسته قربانی این بازی سیاست جهانی شوم شدند، چه بسیار ایرانیانی که هنوز هم داغدار این حوادث ناگوارند.
وی گفت: به این وسیله صمیمانه و خاضعانه از تمام مردم دنیا خواستارم مرا در راستای لغو این تحریم ناجوانمردانه در مورد هواپیماهای مسافربری یاری دهند که خدای مهربان همواره حافظ و پشتیبان حق‌طلبان است.
شهبازی اضافه کرد: کمپین یاد شده در سایت  capt-shahbazi.com درج شده و همه افرادی که می‌خواهند از این کمپین حمایت کنند می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کرده و به آن رای دهند. 
خلبان پرواز مسکو ـ تهران ایران ایر، پس از اینکه چرخ جلوی هواپیما باز نشد توانست با کمترین خسارت هواپیما را فرود آورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول