اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه؛

همایش جامع قرآنی در نهاوند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه همایش جامع قرآنی در امامزاده شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

همایش جامع قرآنی در نهاوند برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: کتاب نورانی و مقدس قرآن کریم کتاب راهنمای و نجات‌بخشی است که با تأسی به آن می‌توان بر بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه به درستی فائق آمد.
وی با تأکید بر لزوم توجه به ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه، عنوان کرد: تبیین ارزش ‌ها و مفاهیم بنیادین قرآنی در بین آحاد جامعه و خصوصاً در میان قشر جوان و نوجوان گامی مؤثر در راستای تجهیز بنیه فکری آنان در عرصه جنگ نرم است که باید در همه مکان ها و طول سال مورد توجه باشد.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف قرآنی علاوه بر ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و قرآن‌آموزی در جامعه، می‌توان بر عمق و غنای این کتاب نورانی نیز تأکید کرد.
وی افزود: در راستای ترویج آموزه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی این کتاب مقدس در بین جوانان و نوجوانان می‌توان برنامه‌های مستمر و مفیدی برگزار کرد که در طول سال برای عموم مردم مورد توجه بوده و جذابیت داشته باشد.
عزیزی اذعان کرد: همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه، همایش جامع قرآنی در شهرستان نهاوند با حضور 2 هزار نفر در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همایش قرآنی نهاوند از ساعت 14 تا نماز مغرب و عشا ادامه خواهد داشت، گفت: در این همایش علاوه بر مهندس جواد فروغی، گروه تواشیح اصفهان نیز حضور دارند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در پایان ابراز کرد: امیدوار هستیم با برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف قرآنی در جامعه بتوانیم گام شایان توجهی در راستای ارتقای جایگاه و نیز ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برداریم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول