اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی لامرد خبر داد:

متلاشی شدن دو باند سرقت در لامرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لامرد از دستگیری سارقان و متلاشی شدن باند سرقت در این شهرستان خبر داد.

متلاشی شدن دو باند سرقت در لامرد
به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مسعود کوه‌آرا بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های کابل‌های انتقال برق در این شهرستان، ماموران آگاهی این فرماندهی همراه با ماموران انتظامی و اطلاعاتی موفق به دستگیری سه سارق به‌نام‌های «ه –ه»، «الف – الف» تبعه افغانستان، «ع – ز»، شدند.
وی افزود: هر سه سارق ساکن علامرودشت هستند و اقدام به انجام این سرقت در نقاط مختلف شهرستان لامرد کرده بودند، که شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
این مسئول اضافه کرد: سارقان در اعترافات خود به انجام 11 سرقت سیم برق از جمله تلمبه‌های کشاورزی و یک سرقت از حوزه علمیه علامرودشت اقرار کردند و اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی افزود: همچنین پس از وقوع چند سرقت درون خودرویی و مطلع شدن ماموران از وقوع این جرائم، با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای طرح گذاشتن طعمه در راه سارقان در نقاطی که با دوربین‌های مداربسته مراقبت می‌شد، سارقان شناسایی شدند.
کوه‌آرا ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز نسبت به دستگیری دو سارق به‌نام «ک – ک» 25 ساله و «و – ک» 25 ساله هر دو از اهالی شهرستان فسا بودند و به صورت گذری به این شهرستان مراجعه و پس از انجام چند سرقت مبادرت به بازگشت به شهرستان خود می‌کردند، اقدام شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان لامرد، در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار جدی به مردم در مورد مراقبت از اموال خود، ابراز داشت: از مردم درخواست داریم وجوه نقدی را در معرض دید قرار نداده و خودرویی که اموال گران‌قیمت در آن وجود دارد را در هیچ نقطه‌ای از شهر رها نکنند.
وی افزود: شهروندان همچنین از رها کردن خودروی روشن حتی برای لحظه‌ای پرهیز کنند، چرا که سارق در کمترین زمان، اقدام به سرقت و گریز می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول