اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی خدمات بهداشتی درمانی و آزمایشگاهی:

تصدی‌گری دولت در بخش بهداشت و درمان کاهش یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه تعاونی خدمات بهداشتی درمانی و آزمایشگاهی آذربایجان‌شرقی، خواستار کاهش تصدی‌گری دولت در اجرای اصل 44 در بخش بهداشت و درمان هستیم.

تصدی‌گری دولت در بخش بهداشت و درمان کاهش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، مهرانگیز صفری در جلسه اتحادیه‌های تعاونی استان با اشاره به اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعاونی خدمات بهداشتی درمانی و آزمایشگاهی برای نخستین بار در کشور در کلانشهر تبریز تاسیس شده و دیگر استان‌ها از آذربایجان‌شرقی الگوبرداری کرده‌اند، قراردادی با دولت برای کاهش تصدی‌گری دولت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی داریم که تاکنون این امر میسر نشده است.
وی افزود: با توجه به تکلیف 25 درصدی سهم تعاون در اقتصاد ملی و کارنامه شش ساله تعاونی خدمات بهداشتی درمانی و آزمایشگاهی استان، ما همواره توانایی و ظرفیت این را داریم که در کنار دولت البته با هزینه کمتر و کیفیت بهتر در ارائه خدمات بهداشتی درمانی پیشگام باشیم.
صفری در ادامه با اشاره به عدم تصدی‌گری دولت اظهار داشت: با وجود اینکه در جلسات مختلف این امر مورد بحث و بررسی همچنین آسیب‌شناسی قرار گرفته و ایراد و مشکلات این بحث حل شده، به خوبی نمایان است که هزینه‌های بخش تعاونی کمتر و کیفیت بالاتری دارد ولی تاکنون دولت اقدام به اجرای اصل 44 مجلس حتی به صورت آزمایشی نکرده است. 
مدیرعامل اتحادیه تعاونی خدمات بهداشتی درمانی و آزمایشگاهی استان در ادامه گفت: هم اکنون در استان آذربایجان‌شرقی 9 تعاونی خدمات بهداشتی درمانی و آزمایشگاهی در کنار دولت مشغول ارائه خدمات‌رسانی به مردم است که توانسته کارنامه درخشانی از خود به جای گذارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول