اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیر:

ارتقای بهداشت و درمان شاخصه پیشرفت است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیر گفت: باید نهایت تلاش را در راستای بهبود و توسعه بهداشت به کار بست چرا که ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شاخصه پیشرفت است.

ارتقای بهداشت و درمان شاخصه پیشرفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد ظهر امروز در جمع پزشکان مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان در قالب کارگروه بهداشت و درمان اظهار داشت: امروزه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت جوامع رشد و کیفیت بهداشت و درمان و خدمات مربوط به آن در جامعه است.
وی با اشاره به اضافه شدن چند متخصص به بیمارستان امام محمد باقر (ع) و همچنین شبانه‌روزی بودن دو مرکز بهداشت و درمان یکی در شهر کارزین و دیگری در بخش افزر اضافه کرد: وضعیت بهداشت و درمان در قیروکارزین روند مطلوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی خود راهی در پیش داریم که نیازمند کمک و هماهنگی تمام بخش‌ها است.
در ادامه این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، رئیس بیمارستان امام محمد باقر (ع) این شهرستان و پزشکان مراکز افزر، مبارک آباد، امام شهر، هنگام و شهر کارزین به طرح مشکلات، نیازها، پیشنهادات و راهکارها پرداختند که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
فرماندار قیروکارزین در پایان با اشاره به اقدامات پیش رو برای رفع نیازها و مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان بیان داشت: فرمانداری نسبت به پیگیری برای تغییر ضریب محرومیت متخصصان این شهرستان از چهار پنجم به سه پنجم، حل مشکل سوخت بیمارستان، حل مشکل دستگاه نوار قلب مرکز مبارک آباد و همچنین شبانه‌روزی شدن این مرکز، تجهیز آزمایشگاه مرکز امام شهر، تسریع در روال گزینش نیرو برای آزمایشگاه مرکز هنگام و پیگیری اخذ مجوز برای شبانه‌روزی شدن داروخانه در شهر کارزین و همچنین تسهیل در رفت و آمد مراجعان به بیمارستان با نصب علائم رانندگی و پل هوایی با طرح موضوع در شورای ترافیک شهرستان اقداماتی را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول