اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان بوشهر

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان بوشهر صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان این استان در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی این شهر گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر در این آیین اظهار داشت: پژوهش فرآیند دانش‌بنیان برای خودکفایی و آغاز یک حرکت علمی است.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: این نمایشگاه حرکت بسیار خوبی در زمینه پژوهش است و برای اولین بار در استان کاری اساسی در این زمینه دیده شد.
وی اضافه کرد: پایان نامه‌ها و تولیدات علمی هر چند به شکل مجازی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است ولی نشان می‌دهد که روند پژوهشگرانه تحقیقات دراستان ولایت‌مدار بوشهر رو به پیشرفت است.
صفایی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر می‌تواند استان پایلوت و الگو برای پژوهش در امور و فعالیت‌های معرفی شود.
امام جمعه بوشهر گفت: این فعالیت‌ها باید متناسب با ظرفیت‌هایی که در عرصه نفت، گاز، شیلات، تجارت و تولید انرژی از جلبک‌های دریایی در این استان وجود دارد، باشد.
وی ادامه داد: نمایشگاه پژوهش گنجینه تحقیقات و زحمات پژوهشگران در عرصه یک جغرافیاست و هر سال بهتر می‌شود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: این امر آغاز کار بزرگی در عرصه علم است و مسئولان باید بیش از پیش زمینه‌های برگزاری اینگونه برنامه‌ها را فراهم کنند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: انتظار می‌رود همانطور که استان بوشهر در زمینه‌های مختلف پیشتاز بوده با ایجاد مرکز پژوهشکده بزرگ جنوب ایران در این استان بتوانیم در عرصه‌هایی که مرتبط با عرصه جغرافیای استان است پژوهش‌های مولد با علم و فناوری داشته باشیم و به ایران اسلامی و جهان عرضه کنیم.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان بوشهر در 20 غرفه تا دوشنبه 28 آذر ماه امسال در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر برپاست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول