اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد:

عضویت 4 هزار نفر در هلال احمر چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: چهار هزار نفر در جمعیت هلال احمر چالدران عضو هستند.

عضویت 4 هزار نفر در هلال احمر چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در همایش داوطلبان هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر پیام‌آور صلح و دوستی است و امدادگران در کاهش آلام و فشارهای روانی پس از وقوع حوادث نقش موثر و بسزایی دارند.
وی افزود: امدادگران جوان با آموزش افراد متخصص در مقابله با حوادث و وقایع احتمالی در جامعه می‌کوشند تا اعضای جامعه را در مقابل حوادث مصون نگه داشته و زمینه پیشگیری از چنین وقایعی را بیش از پیش فراهم کنند.
قلی‌پور با اشاره به وظایف جمعیت هلال احمر گفت: تلاش در راستای تسکین آلام بشری، تامین احترام و کرامت انسانی، کوشش برای برقراری دوستی و صلح پایدار و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها اهداف و وظایف مهم داوطلبان جمعیت هلال احمر است که اعضای این نهاد در زمینه‌های یادشده پیشگام هستند.
این مسئول هلال احمر را منشاء خیر و برکات زیادی در کشور خواند و تصریح کرد: این نهاد از زمان تاسیس تاکنون توانسته به وظایف ذاتی خود به طور شایسته عمل کند.
وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر در جمعیت هلال احمر چالدران عضو هستند، گفت: این افراد در قالب سازمان جوانان، امدادگران و داوطلبان فعالیت می‌کنند.
قلی‌پور با بیان اینکه پایگاه‌های هلال احمر چالدران برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم باید تجهیز شود، بیان کرد: تامین تجهیزات و تکمیل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح جاده‌های پرتردد شهرستان نیازمند همکاری مسئولان استانی است تا شاهد خدمت‌رسانی مطلوب در این منطقه باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: مشارکت در برنامه‌هایی مانند اجرای پروژه‌های داوطلبانه، حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مناطق آسیب‌دیده، مشارکت در اجرای طرح‌های بشردوستانه، این جمعیت را در امدادرسانی هر چه بهتر به نیازمندان و آسیب‌دیدگان یاری می‌رساند.
شایان ذکر است در این مراسم از تعدادی داوطلبان فعال در جمعیت هلال احمر چالدران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول