اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

بخشدار جدید لاران معرفی شد

خبرگزاری فارس: بخشدار جدید لاران از توابع شهرستان شهرکرد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

بخشدار جدید لاران معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری بخش لاران با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم انتخابات حضور صددرصدی و همراهی مردم در صحنه است.
یزدان جلالی افزود: ما هرچه داریم از برکت همدلی، همفکری و حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف است و این یک افتخار بزرگ برای کشور بحساب می‌آید.  
وی با بیان اینکه استارت جدی انتخابات از سوم دی ماه با ثبت نام داوطلبان زده می‌شود افزود: با ثبت نام داوطلبان، انتخابات وارد مرحله جدیدی می‌شود که امیدوار هستیم در انتخابات آتی شاهد حضور حداکثری مردم در عرصه باشیم تا برگ افتخار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.
جلالی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت مکانیزه ابراز داشت: مراحل انتخاباتی در 10 درصد حوزه‌های انتخاباتی کشور به صورت مکانیزه برگزار می‌شود که این امر بستگی به توانمندی شهرستان‌ها دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با فرمانداران و بخشداران در راستای برگزاری یک انتخابات با شکوه بیان داشت: امید است با همکاری دستگاه‌ها و بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم باشیم.
وی ادامه داد: پیش‌بینی ما بر این است که انتخابات این دوره با شکوه‌تر از دوره‌های قبل برگزار می‌شود.
جلالی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که به انتخابات لطمه بزند، گفت: یکی از راه‌هایی که دشمن دنبال ایجاد اختلاف است اختلاف در عرصه حساس و مهم انتخابات است و مردم نباید مسئله مجلس را سرسری گرفته و باید افرادی خبیر و بصیر که دلسوز و فعال را که بتوانند منشا اثر باشند زیر نظر گرفته و فردی مدیر، مدبر و متعهد را راهی مجلس کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اجرای انتخابات مسئله مهمی است که هر روزه در این کشور به عنوان یک وظیفه و حرکت مستمر وجود داشته و خواهد داشت و این امر به خاطر این است که پایه‌های نظام مستحکم و بر اساس حمایت‌ها و پشتوانه‌های مردمی استوار است، چراکه خون‎بهای  بسیار سنگینی برای صیانت از این نظام و انقلاب پرداخت شده است.
وی ادامه داد: حمایت و اعتماد مردم از نظام و حکومت اسلامی هر روز بیشتر می‌شود و با گذشت زمان ابعاد تازه‌تری از استحکام نظام و اعتماد علاقمندی مردم به حکومت دینی نمایان می‌شود.
در پایان این نشست از خدمات ارزنده آیت‌الله مظفری بخشدار سابق لاران تقدیر و یحیی حیدری به عنوان بخشدار جدید معرفی شد، همچنین از خدمات آقای جهانبخش سلطانی در طول تصدی سرپرستی این بخشداری نیز تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول