اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم روز تکواندو و تجلیل از یدالله رضوانی؛

30 سال خدمت صادقانه در تکواندو برای جلب نظر استاد شهید

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استاد رضوانی علاوه بر اینکه در زمره پیشکسوتان ارزشمند رشته تکواندو است، وی بدون توجه به جایگاه و رتبه، به تکواندو خدمت کرده که این امر نشان از روحیه فداکاری استاد رضوانی دارد.

30 سال خدمت صادقانه در تکواندو برای جلب نظر استاد شهید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هیئت تکواندو استان اصفهان روز 9 آذر ماه را به نام روز تکواندو اصفهان نام گذاری کرده است و مقرر شده هر سال در این روز با اهدا نماد ویژه هیئت تکواندو استان اصفهان از یکی از پیشکسوتان این رشته تقدیر شود، البته در سال جاری به دلیل ایام محرم الحرام این مراسم روز گذشته برگزار می‌شود.
در نخستین روز بزرگداشت تکواندو استان اصفهان که با آئین تجلیل از خدمات 30 ساله یدالله رضوانی به تکواندو استان اصفهان همراه بود، سید محمد پولادگر با اشاره به برنامه هیئت تکواندو استان برای برگزاری این مراسم بیان داشت: به دلیل ارادتی که به استاد رضوانی داشتم، با وجود کسالت در این مراسم حاضر شدم.
محمد پولادگر افزود: هیئت تکواندو استان اصفهان حرکت شایسته‌ای را انجام داد و یک قدم رو به جلو گذاشت، زیرا در ورزش مرسوم است که از ورزشکارانی که فوت شده‌اند، تجلیل شود اما هیئت تکواندو استان اصفهان از استاد رضوانی که همچنان به فعالیت مثمرثمر در رشته تکواندو مشغول است، تجلیل کرد که اقدام بسیار شایسته‌ای است.
وی با بیان اینکه ورزش اصفهان با قدرت و افتخاری که دارد، توانایی کسب مدال المپیکی که مهم‌ترین و معتبرترین مدال ورزشی است را دارد، تاکید کرد: امیدوارم در المپیک لندن طلسم مدال نگرفتن ورزشکاران اصفهانی شکسته شده و مدال المپیکی به کلکسیون افتخارات ورزش اصفهان افزوده شود.

*پهلوانانی که نام اصفهان را بلند آوازه می‌کنند
رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان در این مراسم با اشاره کلی به رئوس برنامه‌های هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: بر این اعتقاد هستیم که قهرمان پروری در تکواندو جز با ارتقای سطح علمی و فنی مربیان امکان پذیر نیست.
مصطفی رئیسی با بیان اینکه تحویل قهرمانان نام‌آور به جامعه تکواندو کشور محصول فعالیت هیئت است که در ویترین قرار دارد و به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: سنگ بنای هیئت تکواندو استان اصفهان در سال 49 توسط شهید قورچانی گذاشته شد و از سال 53 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و در حال حاضر چهار منطقه هیئت در شهر اصفهان و در مجموع 27هیئت در سطح کشور فعال هستند.
وی افزود: علاوه بر قهرمانان نام آور، پهلوانان بزرگی داریم که ورزش اصفهان را در سطح کشوری و ملی سرافراز می‌کنند.

*تلاش برای جلب استاد شهید
پیشکسوت تکواندو استان اصفهان گفت: امیدوارم فعالیت‌ 30 ساله من در هیئت تکواندو استان بتواند نظر مثبت استاد بزرگم شهید قورچانی را جلب کند.
یدالله رضوانی در این مراسم که برای تجلیل از وی بر پا شده بود، اظهار داشت: از همه عزیزانی که زحمت کشیده و در این مراسم حضور یافتند تشکر کرده و امیدوارم بتوانم دین خود را به جامعه ورزش ادا کنم.
وی همچنین از فعالیت در هیئت تکواندو استان اصفهان و ارزشی که جامعه ورزش برای خدمت‌گذاران در این عرصه قائل هستند، تشکر کرد.
به گزارش فارس، رضوانی که در حال حاضر مسئولیت دبیری هیئت تکواندو استان اصفهان را بر عهده دارد، پیش از در دوره‌هایی ریاست و نایب رئیسی هیئت را بر عهده داشته است.
وی داور بین‌المللی تکواندو بوده و تاکنون در میادین بین‌المللی زیادی قضاوت کرده است.

*پاسخ مثبت جامعه به یک استاد ورزش
در ادامه این برنامه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز که یکی از پیش‌کسوتان رشته کاراته است و از قدیم با استاد رضوانی سابقه آشنایی داشته است، در باره این مراسم اظهار داشت: تجلیل از استاد رضوانی به این معناست که جامعه به خدمات 30 ساله یک استاد خوب ورزش پاسخ مثبت داده و این خدمات را ارج می‌گذارد.
رشید خدابخش با بیان اینکه امروز روز خوبی برای ورزش استان اصفهان است، افزود: در جامعه ما که کمتر به خدمات افراد در زمان حیاتشان ارج گذاشته می‌شود، همه ما برای تجلیل از یک فرد دور هم جمع شده‌ایم.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین معضل اجتماعی این است که فراموش می‌کنیم، ما هستیم و تفکر فرد محور و مبتنی بر منیت داریم، افزود: با وجودی که آموزه‌های دینی تفکر بر اساس وحدت‌مداری بنا شده است، اما متأسفانه در ذهن ما نزدیک‌ترین دوستمان نیز رقیب ماست.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه تجلیل از استاد رضوانی تجلیل از خانواده بزرگ تکواندو و پیشکسوتانی است که مویشان را در این راه سفید کرده‌اند، تصریح کرد: رشته تکواندو  بر اساس شاخص‌های مختلف یکی از دو هیئت شاخص استان اصفهان است که شانس کسب مدال المپیک دارند.
خدابخش افزود: ورزش اصفهان با وجود شایستگی زیاد، تا به امروز نتوانسته مدال المپیکی کسب کند و از همین رو خلا ناموزونی در ورزش استان وجود دارد.

*تجلیل از روسای سابق هیئت تکواندو
در این مراسم همچنین از سید محمد پولادگر، حسین کفعمی، یدالله رضوانی و کریم صرامی به عنوان روسای سابق هیئت تکواندو استان اصفهان در طول سال‌های گذشته تقدیر شد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول