اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جبال‌بارز:

مردم جیرفت نماینده‌ای لایق به مجلس بفرستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جبال‌بارز گفت: مردم جیرفت باید نماینده‌ای لایق، خدمتگزار و مطیع نظام را به مجلس بفرستند.

مردم جیرفت نماینده‌ای لایق به مجلس بفرستند
حجت‌الاسلام رضا سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: پیشرفت نظامی امروز ایران اسلامی یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است که در آن جوانان ایرانی با دست خالی و بدون هیچ پشتوانه نظامی مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.
وی افزود: با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی و پس از هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران این پیشرفت علمی نقطه اوجی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
سالاری تصریح کرد: تسخیر هواپیمای جاسوسی توسط جوانان ایرانی خواب استکبار جهانی و صهیونیست را آشفته کرده است.
امام جمعه جبال‌بارز عنوان کرد: تسلط بر پرنده مدرن جاسوسی ایالات متحده امریکا توسط نیروهای متخصص ایرانی نشان از پیشرفت ایران در دستیابی به تسلیحات نظامی است.
وی افزود: مدعیان قدرت نظامی دنیا به ویژه کسانی که اینگونه شیطنت می‌کنند، تصور نمی‌کردند، ایران به این میزان از علوم نظامی و تکنولوژی روز دنیا دست یافته است.
سالاری بیان داشت: پس از روزها سکوت مقامات آمریکایی اعتراف کردند که این هواپیما برای جاسوسی وارد خاک ایران شده و مفتضحانه و ملتمسانه از مقامات ایران درخواست تحویل هواپیما را دارند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ولایی، فهیم و انقلابی بخش  جبال‌بارز در پشتیبانی از انقلاب اسلامی در تمام مراحل در صحنه بوده‌ که یکی از این مراحل برگزاری انتخابات در دوره‌های مختلف بوده است.
سالاری خاطرنشان کرد: انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی به دلایل گوناگون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی بیان کرد: مردم شهرستان جیرفت باید با اتحاد و همدلی دست به دست هم دهند تا نماینده‌ای لایق، خدمتگزار و مطیع نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
سالاری گفت: کاندیدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم باید اختلافات را کنار گذاشته و مصلحت مردم و نظام را مدنظر قرار دهند تا نماینده انتخابی مردم با اقتدار وارد مجلس شود.
امام جمعه جبال‌بارز گفت: مردم جیرفت باید با یکدیگر متحد شوند تا نماینده‌ای اصلح در مجلس نهم داشته باشیم که در راستای برطرف کردن مشکلات شهرستان اقدامات جدی انجام دهد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول