اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

باید در برابر ترفندهای معاندان و عوامل فتنه‌گر آنها هوشیار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: باید در برابر ترفندهای معاندان و عوامل فتنه گر آنها هوشیار بود و با فراهم کردن حضور هرچه بیشتر و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر توطئه‌های خصمانه را خنثی کرد.

باید در برابر ترفندهای معاندان و عوامل فتنه‌گر آنها هوشیار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در بارگاه حرم مطهر رضوی اظهار داشت: جریان‌های مخالف و برخورد با حکام با قیام مسلحانه به پیروزی نمی‌رسند و هر چقدر هم از نظر تجهیزات قوی باشند، آن جریانی که جریان حاکم را شکست خواهد داد مقابله مردمی است.
وی با بیان اینکه شاید حضور مردم را با قدرت نظامی بتوان سرکوب کرد، اما اگر مقاومت کنند، حضور مردم توسعه پیدا می کند تا جایی که بدنه نظام را خواهد گرفت، افزود: اگر حضور مردم در جامعه بر اساس ماده پرستی، مشکلات اقتصادی و فشارهای معیشتی استوار باشد، مردم تا جایی هستند که به خواسته‌های مادی خود برسند ولی اگر اساس و بنیان حضور مردم را ایمان دینی تشکیل دهد دشمن با تمام امکاناتی که دارد به زانو در خواهد آمد.
علم‌الهدی با اشاره به اینکه امروز شرایط اسلام حساس تر از شرایط روز اول بعثت پیامبر(ص) است، بیان داشت: امروز تمام دنیای کفر بر علیه دین ایستاده اند، بنابراین هر چقدر اسلام قدرتمندتر می شود، عزت مسلمانان نیز به خاطر گستره دین بیشتر می‌شود و دشمنی دشمنان نیز بیشتر می‌شود.
امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز لحظه به لحظه یک برگ سیاه به پرونده آمریکا اضافه می‌شود.
وی تصری کرد: آمریکا در خواست بازگشت هواپیمای جاسوسی خود را کرد که با دو جواب دندان شکن از طریق تولیت دیپلماسی کشور و وزیر دفاع ایران روبه‌رو شد.
خطیب جمعه مشهد با اشاره به نزدیک شدن حماسه 9دی و جلسه اعضای ستاد 9دی با مقام معظم رهبری، اظهارداشت: مقام معظم رهبری در این جلسه به نکته مهمی اشاره داشتند که این نکته این بود: در حماسه 9دی دو عنصر ایمان دینی و حضور مردم وجود داشت، که همین دو عنصر نیز تشکیل دهنده ماهیت انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این مطلب که فتنه‌گران 88 در افغانستان با آمریکا جلسه برگزار کرده‌اند، اظهار داشت: در جلسه‌ای که سران فتنه با آمریکایی‌ها در افغانستان داشته‌اند به این نتیجه رسیدند که باید حضور مردم و مشارکت آنها را انتخابات آینده توسط خرابکاری‌‌ها کاری کرد که مردم مایوس شوند و زمانی که مردم از صحنه خارج شدند، می‌توان همه کار با نظام انجام داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول