اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت:

وعده الهی در نابودی مستکبران قطعی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت گفت:‌ وعده خداوند متعال در قرآن کریم مبنی بر از بین رفتن ظالمان و حاکمان جور قطعی و بدون تردید تحقق‌یافتنی است.

وعده الهی در نابودی مستکبران قطعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی لیالی پیش از ظهر امروز در همایش قدس محور اتحاد امت اسلامی در اردبیل اظهار داشت: این وعده الهی در از بین رفتن حاکمان جور زمان همچون شاه ملعون، صدام کافر، حسنی نامبارک، بن‌علی فاسق و قذافی دجال تحقق یافته است و قطعاً در مورد سران رژیم صهیونیستی آمریکای جنایتکار و همدستان منطقه‌ای آنها نیز به وقوع می‌پیوندد.
وی تصریح کرد: فروپاشی فرعون زمان حسنی مبارک در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیشگویی امام راحل را بیش از هر زمان دیگر محقق‌شدنی دانست و نشان داد که ظالمان از اریکه قدرت پایین می‌آیند و هیچ ضمانتی برای حاکمیت جور و ظلم آنها وجود ندارد.
لیالی در ادامه سخنان خود تحولات هفت ماهه منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای اسلامی را نتیجه چند دهه تلاش مسلمانان و مؤمنان حقیقی اعلام کرد و افزود: نباید احساس کنیم که بن‌علی،‌ حسنی مبارک و قذافی یک‌شبه از اریکه قدرت و تاج و تخت پایین آمدند در حالی که فرمان فروپاشی و از بین رفتن آنها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی صادر شده بود و تنها به دلیل فراهم شدن فضای پلیسی در این کشورها امکان تحقق وعده‌ها و به ثمر نشستن اهداف با کمی تأخیر مواجه شده است.
وی قدرت نظام‌های جعلی را پوشالی و بدون ماهیت خاص اعلام کرد و ادامه داد:‌ روز قدس نشان داد که امت اسلامی هرگز از آرمان خود در دفاع از مظلومان و اعلام انزجار از جابران و ظالمان فروگذار نمی‌کند و به یقین پیروزی با امتی است که مقاومت و صبر را در حرکت‌های خود سرلوحه و سرمشق خود قرار دهند.
رئیس سازمان حج و زیارت با طرح این سؤال که در شرایط فعلی عاقبت جهان اسلام و امت‌های آزادی‌بخش به کجا ختم می‌شود، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رژیم‌های استکباری بعد از پیروزی انقلاب در سال 57 دندان طمع را از سلطه بر ایران بیرون کشیدند باید در این کشورها نیز امت اسلامی به گونه‌ای حرکت کنند تا مبادا آمریکا و رژیم صهیونیستی و سران غرب طمع حاکمیت و فرمانبرداری در آن سرزمین را داشته باشند.
وی اضافه کرد: هر چند طمع‌ورزی رژیم‌های مستکبر علیه امت‌های اسلامی و آزادیخواه هرگز تمام شدنی نیست اما شایسته است با بیداری و آگاهی اجازه ندهیم طمع بی‌ثمر دشمن در برخی مواقع به ثمر نشسته و حرکت‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.
معاون وزیر ارشاد گفت: امروز مردم ایران بیش از هر زمان دیگر با سردمداری رهبر معظم انقلاب آگاه و با بصیرت در صحنه است و اجازه نمی‌دهد در اتحاد این امت خللی به وجود آمده و یا در حرکت‌های آزادی‌بخش دیگر تلاش مزبوحانه‌ای صورت گیرد.
وی با تحلیل اوضاع منطقه و از و طمع رژیم صهیونیستی و آمریکا در غلبه بر کشورهای رها شده از یوغ حاکمان فاسق و بی‌عرضه افزود: استکبار هرگز نمی‌تواند بر موج بیداری امت‌های اسلامی به خواسته و تمایل خود حرکتی خلاف واقع انجام دهد و هر اظهار نظری در سلطه‌گری رژیم‌های استعماری قابل قبول و پذیرش نیست چرا که امروز سران این کشورها در نهایت ذلت و خواری از ابهت جامعه اسلامی در هراس هستند.
لیالی تحولات کشور انگلستان را نشان روشنی از پوسیدگی نظام لیبرال دموکرات اعلام کرد و اظهار داشت: با فروپاشی نظام لیبرال و نظام سرمایه‌داری آمریکا در نهایت فقر و فلاکت به دست و پا افتاده است تا شاید بتواند راه گریزی برای خود پیدا کند.
وی با بیان این‌که آمریکا منهای اقتصاد پرتوان یک‌شبه دوام نمی‌آورد، تصریح کرد: تمام هیبت و هیمنه آمریکا به اقتصاد نامشروعش است و به یقین فروپاشی اقتصاد آمریکا تمام هم‌پیمانان منطقه‌ای او را نیز دچار وحشت و هول و هراس می‌کند.
لیالی خاطر نشان کرد: در کنار آمریکا رژیم صهیونیستی در نیم قرن اخیر در ضعیف‌ترین شرایط و بی‌پشتوانه‌ترین موقعیت قرار گرفته است و علائم و نشانه‌ها حکایت از فروپاشی اتحاد استکباری و ظهور اتحاد اسلامی با محوریت ایران دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول