اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

وعده الهی در تمکن مستضعفان روی زمین محقق شد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی اعتقاد دارد: وعده الهی در تمکن مستضعفان بر روی زمین در برهه کنونی به خوبی محقق شده است.

وعده الهی در تمکن مستضعفان روی زمین محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوتراب کاتبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت برق منطقه‏‎ای سمنان که با حضور فرمانده بسیج ادارات استان، مدیرعامل، بسیجیان پایگاه شهید عباسپور و کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان در این شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و فرا رسیدن عاشورای حسینی، به بیان جایگاه مهم و رفیع ولایت در نزد شیعه پرداخت.
وی اظهار داشت: اصل و ریشه همه اعتقادات، مسئله ولایت است.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نقش بسیجیان در دفاع از ارزش‏های والای انقلاب اسلامی ایران افزود: دشمنان در زمان کنونی با استراتژی جنگ نرم به مقابله با جمهوری اسلامی ایران پرداخته‏اند و بسیجیان باید خود را برای مقابله دراین خصوص آماده و مجهز کنند.
کاتبی حضور بسیج را در شرایط کنونی مهم و حیاتی برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بارها عجز خود را در حمله نظامی به این سرزمین اعلام کرده‏اند.
وی بیان داشت: آنها با برنامه‏ریزی درصدد هستند تا با هجوم بیش از پیش به هویت مردم ایران، آنان را از لحاظ فرهنگی تهی کنند که این حربه دشمنان نیز با درایت مقام معظم رهبری و حضور بسیجیان، به شکست منجر خواهد شد.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به وعده الهی در تمکن مستضعفان بر روی زمین اظهار داشت: طبق آیات الهی خداوند بر مستضعفان منت گذارده و آنان را در دولت کریمه حضرت مهدی (عج) وارثان زمین می‏گرداند و بساط ظالمان و جنایت‏کاران برچیده خواهد شد.
همچنین در این مراسم، گزارشی از فعالیت‏های پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‏ای سمنان در سال‏های 89 و 90 به نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول