اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

حکومت آل‌سعود نفس‌های آخر را می‌کشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان گفت: حکومت آل‌سعود همراه با پادشاهش نفس‌های آخر را می‌کشد.

حکومت آل‌سعود نفس‌های آخر را می‌کشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: زمانی که دولتمردان آمریکایی عزت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی و همچنین رابطه عمیق رهبری و ملت مسلمان ایران را مشاهده می‌کنند از فرط ناراحتی با طرح توطئه‌هایی این چنین دست به عقده‌گشایی می‌زنند.
وی با مضحک خواندن تهمت حضور جمهوری اسلامی در طرح ترور سفیر عربستان بیان کرد: در حالی که حکومت آل‌سعود همراه با پادشاهش نفس‌های آخر را می‌کشد دیگر نیازی به انجام چنین اقداماتی آن هم در مورد مقامی مانند سفیر وجود ندارد.
امام جمعه کاشان افزود: این توطئه نیز مانند سایر خدعه‌های دشمن که از انقلاب تاکنون علیه ملت ایران وجود داشته و کارگر نیفتاده نقش بر آب می‌شود و در نهایت به ضرر ستمگران آمریکایی تمام می‌شود.
وی در ادامه به رسوایی دیگر آمریکایی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: خارج کردن 25 جنگنده و 14 بالگرد نظامی کشور عراق و به فروش رساندن به نصف قیمت در بازار‌های بین‌المللی رسوایی دیگری برای آمریکایی‌ها رقم زد و واهی بودن ادعای دفاع از حقوق بشر برای هدف حمله نظامی آمریکا به عراق بار دیگر به اثبات رسانید.
نمازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری آن را نشان‌دهنده تفاوت جایگاه رهبری در نظام اسلامی با نظام‌های طاغوتی قلمداد و تصریح کرد: این یک نوع رهبری است که حتی کودکان با چسباندن تصویر ولی امر مسلمین جهان از شب قبل با حضور در مسیر استقبال برای دیدن رهبرشان لحظه شماری می‌کنند و در سوی مقابل رهبری طاغوت‌هاست که ملت‌هایشان را به سطوح آورده و خیابان‌های آمریکا و اروپا را مملو از معترضان کرده‌است.
عضو خبرگان رهبری در ادامه با تبریک هلاکت دیکتاتور لیبی آن را نعمتی بزرگ از سوی پروردگار به ملت لیبی توصیف کرد و پیروزی حق و اسلام در مقابل باطل و کفر، نابودی در دنیا و عذاب و شقاوت در آخرت فرجام حتمی طاغوت‌ها را از جمله درس‌های مرگ طاغوت‌های زمان عنوان کرد.
نمازی در ادامه به روز 29 مهرماه روز صادرات نیز اشاره کرد و خواستار تعامل بیشتر و بهتر نهادهای اقتصادی نظیر بانک‌ها و گمرکات با تولیدکنندگان و صادرکنندگان شد و افزود: سیستم نظام صادراتی باید به گونه‌ای باشد که تعاونی‌ها و شرکت‌های خصوصی که توانایی تولید و عرضه باکیفیت محصولات خود را دارند گرفتار پیچ و خم‌های ادارات نشده و بتوانند به راحتی توانمندی تولید و صنعتی خود را در بازارهای بین‌المللی ارائه کنند.
وی همچنین با گرامیداشت 25 ذیقعده آن را دربردارنده سه مناسبت مهم تاریخی و اسلامی عنوان کرد و افزود: روز دهو‌الارض که روز خلقت زمین به دست پروردگار متعال است به همراه زمان حرکت پیامبر اکرم(ص) از مدینه به مکه برای حجةالوداع که در سال دهم هجرت روی داد و  نیز سالروز هجرت تاریخی حضرت امام رضا(ع) از مدینه به سوی خراسان ایران که در سال 200 هجری قمری اتفاق افتاد همگی در 25 ذیقعده رخ داده‌اند.
نمازی همچنین با گرامیداشت اول آبانماه سالروز شهادت فقیه عالم و فرزند امام حاج آقا مصطفی خمینی(ره) علو درجات را برای این شخصیت فیلسوف و حکیم از خدای منان مسئلت کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول