اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکنسول عراق در کرمانشاه:

عراق نیازمند گسترش مراودات تجاری با ایران است

خبرگزاری فارس: سرکنسول عراق در کرمانشاه گفت: عراق نیازمند گسترش مراودات تجاری با ایران است.

عراق نیازمند گسترش مراودات تجاری با ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هاشم ابراهیم هاشم ظهر امروز درنشست با مسئولان استان ایلام اظهار کرد: در این راستا اتاق بازرگانی استان ایلام نقش مهمی خواهد داشت.
وی ادامه داد: ما علاقه‌مند هستیم توسط اتاق بازرگانی استان ایلام مراودات تجاری بین دو کشور ایران و عراق فراهم و تحقق یابد.
این مسئول عراقی اضافه کرد: باید مراودات تجاری استان ایلام از محدوده استان‌های همجوار عراق فراتر رفته و استان‌های کربلا، نجف، حله و بغداد نیز از این مزیت بهره‌مند شوند.
هاشم ابراهیم هاشم تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان ایلام این ظرفیت و توانایی را داشته و دارد و می‌تواند در این راستا کمک کند.
سرکنسول عراق در کرمانشاه گفت: ما آماده‌ایم که هرگونه دعوتنامه‌ای که از طرف اتاق بازرگانی استان ایلام مبنی بر شرکت در جلسات و همکاری‌های دو جانبه دریافت کنیم با کمال میل در این برنامه‌ها شرکت فعال داشته باشیم.
وی ادامه داد: ما دوست داریم که استان ایلام فعالیت تجاری گستره‌ای با کشور عراق داشته باشد و این
فعالیت‌ها منوط به استان واسط عراق نشود.
این مسئول عراقی اضافه کرد: اکنون استان کرمانشاه با استان سلیمانیه عراق مراوده تجاری داشته که ما تمایل داریم این مراودات افزایش یابد.
هاشم ابراهیم هاشم تصریح کرد: باید همه کشور عراق از ظرفیت‌های استان ایلام بهره‌مند شود و ما در این راستا تلاش و کوشش می‌کنیم.
سرکنسول عراق در کرمانشاه گفت: منظورمان این است که تمام کالاهای ایرانی تولید شده از استان ایلام به کشور عراق صادر شود.
وی ادامه داد: البته کالاهایی که از حیث کیفیت و استاندارد در حد بالایی باشند را خواستار بوده و باید تجار ایرانی به این مهم توجه کنند.
این مسئول اضافه کرد: متاسفانه اکنون کالاهایی که از طریق جنوب ایران وارد عراق می شود کیفیت مطلوبی ندارد و مورد استقبال واقع نمی‌شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول