اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

5 کشتی‌گیر مازندرانی برای المپیکی ‌شدن راهی لندن می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور پنج کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار مازندرانی برای گرفتن کسب سهمیه المپیک 2012 لندن در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

5 کشتی‌گیر مازندرانی برای المپیکی ‌شدن راهی لندن می‌شوند
علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: از پنج کشتی مازندرانی در این مسابقات سه کشتی‌گیر در رشته آزاد و دو کشتی‌گیر در رشته فرنگی هستند.
وی افزود: سیداحمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم، حامد طالبی زرین‌کمر در 96 کیلوگرم و جابر صادق‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان سه ملی‌پوش مازندرانی در کشتی آزاد برای کسب مجوز سهمیه المپیک به همراه دیگر کشتی‌گیران راهی لندن می‌شوند.
ثمربخش همچنین از حضور قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر مازندرانی در رشته فرنگی خبر داد و عنوان کرد: برای گرفتن سهمیه ورودی المپیک2012  لندن، کشتی‌گیران ملی‌پوش با کشتی‌گیران 40 کشور جهان رقابت می‌کنند.
رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از حضور حمیدرضا اسماعیل‌ن‍‍‍‍ژاد به عنوان یکی از مربیان با تجربه مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خبر داد و اظهار کرد: تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان با 12 ملی‌پوش برای کسب مجوز سهمیه المپیک لندن در این مسابقات حضور می‌یابد.
وی تصریح کرد: کشتی‌گیران تیم‌های آزاد و فرنگی بزرگسالان به همراه کادر فنی سه‌شنبه پانزدهم آذر تهران را به مقصد لندن ترک خواهند کرد.
ثمربخش گفت: برای کسب ورودی سهمیه المپیک 2012 لندن مسابقات کشتی گیران رشته فرنگی در روز نوزدهم آذر و کشتی‌گیران رشته آزاد نیز در روز بیستم آذر در سالن ورزشی «اکسل‌سنتر» لندن به روی تشک می‌روند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر ورزشکار برای کسب ورودی سهمیه المپیک با آمادگی کامل بدنی به این مسابقات می‌آید و با توجه به میزان آمادگی کشتی‌گیران مازندرانی، کسب مجوز ورودی المپیک توسط کشتی‌گیران مازندرانی دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول