اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در جمع مردم یاسوج ـ2:

در برابر نظام سلطه ساکت نمی‌نشینیم

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد گفت: نظام سلطه به دنبال حاکمیت بر جهان است و ما نمی‌توانیم در مقابل زور و سلطه ساکت بنشینیم.

در برابر نظام سلطه ساکت نمی‌نشینیم
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم شهر یاسوج اظهار داشت: نظام سلطه در دنیا به دنبال غارتگری بوده و تلاش می‌کنند تا دروغ و دورنگی را در جهان حاکم کنند.
رئیس جمهور افزود: بالاترین نهی از منکر ایستادگی در برابر زورگویان و قدرت‌های فاسد است که انقلاب اسلامی ایران این مهم را از مکتب امام حسین فرا گرفته است.
رئیس جمهور بیان داشت: امام حسین(ع) مظهر آزادگی و عزت بوده که در مقابل زور ایستاد و فریاد زد: «این حاکم فاسد من را در برابر دو انتخاب قرار داده؛ یا ذلت و یا کشته شدن».
احمدی نژاد گفت: امام حسین(ع) درس تاریخی به بشریت داد و پرچم شهادت را بالا برده و فریاد هیهات من الذله سر داد.
وی عنوان کرد: آنهایی که جای صالحان و حاکم مصلح را در قدرت‌های عالم گرفته‌اند به دروغ می‌گویند طرفدار آزادی، دین و اخلاق هستند.
وی، کار امام حسین (ع) را نمونه و الگویی از ایستادگی در برابر زور دانست و تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی اصلاح یک جامعه و نهادینه کردن عدالت و حق است.
احمدی نژاد تصریح کرد: قدرت‌های سلطه‌گر دنیا بدون شناخت ملت ایران، با لحن بی‌ادبانه با ما حرف می‌زند در حالی که خود پایه‌گذار ترور و ناامنی در دنیا هستند.
وی این موضوع را که اگر کارها برای خدا باشد در مسیر خدا و حق هستیم را یک نتیجه‌گیری اساسی از پیامبر و امام حسین دانست و اضافه کرد: انسانی که برای خدا و مردم کار کند هیچ‌گاه مأیوس و پشیمان نمی‌شود و همیشه در دامان این ملت عزیز و شکست‌ناپذیر است.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: همه ملت ایران و دنیا بشنوند اگر کسی برای خدا کار کند جلوه‌ای از خدا می‌شود و هرچه می‌بیند خدا است.
وی، راز ماندگاری حادثه کربلا را کارکردن برای خدا دانست و تاکید کرد: ملت ایران سر سوزنی در مقابل زورگویی‌ها و بی‌عدالتی‌ها کوتاه نمی‌آید.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول