اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چرام:

طلاب و دانشجویان پاسخگوی شبهات دشمنان باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت چرام با بیان اهمیت لزوم وحدت حوزه و دانشگاه گفت: طلاب و دانشجویان پاسخگوی شبهات دشمنان باشند.

طلاب و دانشجویان پاسخگوی شبهات دشمنان باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند امروز در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان با بیان اینکه گناه انسان را خوار و ذلیل می‌کند، اظهار کرد: برخی گناهان آثار وضعی در این دنیا دارند و به آخرت نمی‌رسند.
وی بیان داشت: جامعه ما یک جامعه دینی بوده و عموم مردم به مسائل دینی آگاهی دارند و در چنین فضایی است که موضوع تقوا اهل را از نااهل مشخص می‌کند.
فرهمند در ادامه به استقبال خوب و شایسته مردم این شهرستان از هیئت دولت و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این استقبال برگ زرینی در کارنامه قدرشناسی این مردم فرهنگی و قدرشناس بود که همواره در طول تاریخ غیرت و حمیت خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند.
امام جمعه موقت چرام در ادامه از هیئت دولت و به خصوص رئیس‌جمهور که با سفرهای استانی به همه نقاط کشور و استان‌های محروم مایه خیر و برکت در این مناطق می‌شوند، قدردانی کرد.
وی به ذلت و خواری آمریکا و سایر دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این ذلت و خواری در هر دوره و برهه‌ای به نحوی بروز و ظهور می‌کند و در این روزها در ماجرای سقوط پهپاد تجلی پیدا کرده است.
فرهمند به خواری و ذلت آمریکا در موضوعاتی همچون کاپیتالاسیون، ماجرای صحرای طبس، جنگ تحمیلی و صدها موضوع دیگر اشاره کرد و گفت: لطف خدا و حضرت ولی‌عصر همیشه شامل حال این ملت بوده و امروز در کمال خواری و ذلت درخواست پس دادن هواپیمای جاسوسی خود را می‌کنند.
خطیب جمعه موقت چرام در ادامه به لزوم وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: هر گاه این دو قشر فرهیخته در صحنه‌ها حضور کامل داشته و وحدت خود را حفظ کرده‌اند دشمن نتوانسته هیچ آسیبی به این مملکت برساند.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت‌الله دکتر محمد مفتح تصریح کرد: این شهید والامقام با حضور در دو سنگر حوزه و دانشگاه و ارائه نظریه وحدت این دو نهاد، خدمت بزرگی به انقلاب و نظام کرد که اکنون طلاب و دانشجویان باید با تاسی از آن شهید بزرگوار پاسخگوی شبهات دشمنان باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول