اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تکرار/ روح‌الامینی در جمع خبرنگاران:

سران اصلاحات در روزهای حساس به یاری ملت نیامدند/ اصلاح‌طلبان دشمن را شاد کردند

خبرگزاری فارس: دبیر‌کل حزب توسعه و عدالت با بیان اینکه سران اصلاحات در روزهای حساس به یاری ملت نیامدند، گفت: آنها به دشمن روی خوش‌‌نشان دادند و دشمن را شاد کردند.

سران اصلاحات در روزهای حساس به یاری ملت نیامدند/ اصلاح‌طلبان دشمن را شاد کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالحسین روح‌الامینی دبیر‌کل حزب توسعه و عدالت در حاشیه سومین نشست عمومی دفتر تحکیم وحدت در سال ۹۰، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده از سوی جبهه ایستادگی به کمیته ۷+۸ برای برخی تعاملات معرفی شده‌ام.

وی افزود: از روز اولی که منشور جامعتین مطرح شد، ما همراهی خودمان را هم اعلام کردیم.

روح‌الامینی با بیان اینکه تشکیل جبهه ایستادگی به خاطر انتخابات نیست، گفت: ما در اردوگاه اصولگرایان خواهیم بود و حرکتمان را همراه با آنان ادامه می‌دهیم.

عضو جبهه ایستادگی اظهار داشت: اهداف جبهه ایستادگی، دفاع و همراهی از انقلاب و ایستادگی در برابر فشارها و تهدید علیه نظام است که موضوع انتخابات یکی از این امور است.

وی در ادامه و در پاسخ به سوال دیگری، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید مرگ بر آمریکا را در عمل نشان دهند، اظهار داشت: سران اصلاحات در روزهای حساس به یاری ملت نیامدند، به دشمن روی خوش‌‌نشان دادند و دشمن را شاد کردند.

روح‌الامینی ادامه داد: کسانی که خودشان دچار رخوت شده و درمیانه راه کم آورده‌اند، این گمان را در مورد سایر ملت نیز دارند.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت گفت: اصلاح‌طلبان حسابشان را از امثال ربع پهلوی، گوگوش و مریم رجوی که به ملت پشت کردند و در جبهه آمریکا قرار گرفتند، جدا نکردند.

وی تاکید کرد: اتاق شیشه‌ای سیاست در ایران متاسفانه کدر است و باید شفاف شود، نمی‌‌شود در پشت پستو‌ها افراد با هم بنشینند و تصمیم بگیرند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول