اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر لنگه:

حضور بخش خصوصی در لنگه کم‌رنگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندر لنگه گفت: حضور بخش خصوصی در بندر لنگه بسیار کم‌رنگ است.

حضور بخش خصوصی در لنگه کم‌رنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدجواد رکنی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با محوریت اشتغال جوانان برگزار شد، اظهار داشت:  چشم امید مردم بندرلنگه در راستای ایجاد اشتغال به جای خشکی به دریاست.
وی به وضعیّت نه چندان مناسب اشتغال جوانان در بندرلنگه اشاره کرد و افزود: نیاز است که در مورد اشاعه  فرهنگ اشتغال در این شهرستان توسط دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اقدام عاجل صورت گیرد.
امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: متأسفانه بندرلنگه با توجه به پیشینه  عظیم و ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی، اقتصادی و تجاری از کم‌ترین امکانات صنعتی و اشتغالزایی محروم است و در جایی که هیچ کارخانه‌ای وجود ندارد بدون شک چشم مردم به دریا دوخته شده و به خشکی نظری ندارند.
رکنی تصریح کرد: امروزه حضور بخش خصوصی در بندرلنگه بسیار کمرنگ است و اگر بخش خصوصی بخواهد در این شهر مستقر شود و سرمایه‌گذاری کند نیاز به آب، گاز و ... دارد که متأسفانه از هر دو محروم هستیم.
وی همچنین به اخراج کارگران ایرانی مقیم در کشورهای خارجی و همجوار اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه هیچگونه ظرفیّت و زمینه‌ای برای جایگزینی این افراد در کشور وجود ندارد.
در ادامه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه خاطرنشان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال بسیار مهم و حائز اهمیّت است و می‌توان از بندبند آن چشم‌اندازی روشن و قابل اتکا را ترسیم کرد.
عقیل کاظمی اضافه کرد: توجه به تأمین و آماده سازی زیرساخت‌های لازم مهم‌ترین اقدام برای ایجاد اشتغال در یک منطقه است و بندرلنگه با توجّه به امکانات و ظرفیت‌های قوی در این حوزه مغفول واقع شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول