اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

جمع‌آوری زباله در فرون‌آباد مکانیزه شد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با تاکید بر فعالیت‌های مجموعه شهر در ارتباط با بالا بردن وضعیت بهداشتی فرون آباد گفت: با تلاش مدیران شهری جمع‌آوری زباله در این شهر مکانیزه شد.

جمع‌آوری زباله در فرون‌آباد مکانیزه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان در نشست بررسی مشکلات و معضلات بهداشتی فرون آباد گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری در ارتباط با ارتقای سطح بهداشت فردی و محیطی پرداخت.
شهردار فرون‌آباد گفت: با همت و تلاش مدیران شهری جمع‌آوری زباله در فرون آباد مکانیزه شده است.
علیان ادامه داد: خوشبختانه در این مدت کوتاه که از تاسیس شهرداری می‌گذرد، کارهای بسیار خوبی صورت پذیرفته است که در این ارتباط می‌توان به نصب باکس‌های زباله و مکانیزه شدن جمع‌آوری زباله در سطح شهر و روستاهای تابعه، تشکیل ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد، جمع‌آوری دستفروشان، مقابله با افرادی که به طور غیرمجاز اقدام به عرضه محصولات غیر بهداشتی کرده‌اند، اشاره کرد.
وی در ادامه افزود: کنترل بهداشتی بازار هفتگی، ایجاد یک بازار روز با تمامی امکانات بهداشتی، گنجاندن و دستورالعمل ایجاد دو حلقه چاه در پروانه ساختمانی برای جلوگیری از ورود آب‌های غیر بهداشتی به سطح شهر، جدول‌گذاری اغلب خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر برای هدایت آب‌های سطحی، اولویت‌بندی بحث فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم سطح شهر و... است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان حضرت صاحب الزمان (عج) شهر فرون آباد در ادامه نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های بهداشتی و عمرانی صورت گرفته در سطح شهر، از همکاری شهرداری با اداره مطبوعش تقدیر کرد و خواستار تعامل بیشتر در راستای ارتقای بهداشت سطح شهر شد.
این گزارش حاکی است، نشست بررسی مشکلات و معضلات بهداشتی شهر فرون آباد با حضور شهردار و رئیس شبکه بهداشت و درمان حضرت صاحب الزمان (عج) شهر فرون آباد در محل ساختمان شهرداری مشکلات و معضلات بهداشتی سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول