اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفا صورت گرفت؛

بررسی تصفیه‌خانه آب لارستان

خبرگزاری فارس: مراحل مختلف تصفیه آب تصفیه‌خانه شهرستان لارستان توسط معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفا مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی تصفیه‌خانه آب لارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا به اتفاق سیف‌الله انصاری فرد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای فارس بعد از ظهر امروز با حضور در تصفیه‌خانه آب لارستان ضمن بازدید از خط آبرسانی منشعب از این تصفیه‌خانه تاسیسات آن را مورد بررسی قرار دادند.
محمد تشیعی در این بازدید از مراحل مختلف تصفیه در تصفیه‌خانه آب لارستان و همچنین آزمایشگاه آن بازدید و ضمن اطلاع از مشخصات فنی از نزدیک در جریان روند آبرسانی در این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش فارس، تصفیه‌خانه آب شرب لارستان که در منطقه قیر احداث شده است قسمتی از آب شرب شهرهای خنج، اوز، لار، گراش، شهرک‌های امام خمینی، فیشور، خور، لطیفی و 34 روستا را تامین می‌کند. در این تصفیه‌خانه برای فرایند تصفیه از مواد شیمیایی کلرور فریک و آهک استفاده می‌شود.
خط آبرسانی لارستان دارای 220 کیلومتر خط انتقال، شش ایستگاه پمپاژ و 6 هزار متر مکعب مخزن است.تصفیه‌خانه آب شرب لارستان که آب مورد نیاز خود را از سد سلمان فارسی قیر تامین می‌کند، دارای آزمایشگاهی است که با داشتن جدیدترین تجهیزات در حال حاضر توانایی انجام آزمایش‌های میکروبی، شیمیایی، فلزات سنگین و بیولوژی را دارد.
همچنین آزمایش‌های آب شهرهای لار، اوز، گراش، خنج، قیر و فتح آباد در این آزمایشگاه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول