اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه:

هیچ انقلابی بدون حضور زنان شکل نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه گفت: هیچ انقلابی بدون حضور زنان شکل نمی‌گیرد و حرکت امام حسین(ع) در کربلا نیز بدون پیام‌رسانی زنان ناقص می‌ماند.

هیچ انقلابی بدون حضور زنان شکل نمی‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم ملکی ظهر امروز در نخستین گردهمایی بانوان مبلغه جامعه ‌المصطفی(ص) العالمیه که در مدرسه عالی بنت‌الهدی برگزار شد با تشریح نحوه پذیرش طلاب در این مجموعه، اظهار کرد: جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه در حوزه سنجش و پذیرش خواهران و برادران غیر‌ایرانی به چند شکل عمل می‌کند.
وی ادامه داد: یکی از راه‌ها، پذیرش از طریق نمایندگی‌های جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه در کشورهایی است که این نمایندگی وجود دارد.
مدیر سنجش و پذیرش جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه عنوان کرد: علاقه‌مندان از راه مراجعه به مجموعه‌های نمایندگی جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه با گذراندن یک مقطع در این مراکز می‌توانند برای طی کردن مقطع بعدی به ایران بیایند.
وی افزود: در حال حاضر در 80 کشور دنیا افراد فعال و علاقه‌مند به این مجموعه حضور دارند اما نمایندگی در این کشورها برای مراجعه وجود ندارد که در این صورت می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه ثبت‌نام کنند که این امکان تا 10 روز آینده برای این طلاب فراهم می‌شود.
ملکی عنوان کرد: طلاب کشورهایی که نمایندگی جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه در آن وجود ندارد می‌توانند با سفر به ایران و ارائه مدارک، در صورت واجد شرایط بودن از ویزای آموزشی استفاده کنند.
وی گفت: در برخی از کشورها هم آزمون ورودی به مجموعه‌های بنت‌الهدی، نرجس و جامعه‌الزهرا برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
ملکی خاطرنشان کرد: جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه شرایطی را فراهم کرده تا همسران و فرزندان دختر طلابی که در ایران تحصیل می‌کنند، بتوانند از این مجموعه‌ها برای تحصیل استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری هر ساله آزمون ارشد و دکترا  برای طلاب جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیه گفت: این مجموعه در نظر دارد با توسعه رشته‌ها شرایط را برای تحصیل تعداد بیشتری از خواهران طلبه در مقاطع تکمیلی آماده کند.
وی در پایان با اشاره به نقش زنان در شکل‌گیری انقلاب‌های منطقه عنوان کرد: همانطور که شکل‌گیری و استمرار قیام کربلا مدیون ایثارگری‌های حضرت زینب(س) است، امروز نیز بدون حضور و نقش زنان هیچ انقلابی در کشورهای عربی و اسلامی شکل نمی‌گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول