اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جمعیت هلال احمر قم صورت گرفت؛

ایجاد کاروان نیکوکاری در قم

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه طرح کاروان نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور با عنوان اردوهای جهادی محرم در روستای محروم با حضور مدیرعامل، مسئولان و معاونین جمعیت هلال احمر برگزار شد.

ایجاد کاروان نیکوکاری در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، خلیل‌الله سائلی، مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم اظهار کرد: مشارکت در نیکوکاری با رویکرد توانمند سازی اقشار روستایی در برنامه اجرایی در زمینه تاسیس کانون‌های روستایی و همچنین تقویت سطوح مناسبات و همکاری‌ها با سازمان‌های فعال در امور بشر دوستانه از جمله برنامه‌های ما در این طرح است.
وی افزود: در طرح جهاد محرم اعضای جوانان داوطلب با اعزام به روستاهای مناطق محروم به بهبود سطح زندگی اقشار آسیب پذیر اقدام می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم رعایت شأن و کرامت انسانی نیازمندان را از ویژگی طرح دانست و افزود: ارائه خدمات متنوع متناسب با نیازهای متعدد مخاطبین و توجه به اولویت‌ها، همکاری جوانان با مسئولین روستاها در تداوم و استمرار این طرح، ارائه شیوه مناسب در خدمت رسانی، ترویج فرهنگ بشردوستانه با مشارکت جوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شهری و روستایی و در نهایت ایجاد زمینه رشد و توسعه در ابعاد مختلف بهداشتی، آموزشی و فرهنگی از دیگر اهداف ما دراین طرح است.
سائلی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان طرح جهاد محرم از روز شنبه 26 آذر ماه آغاز شده و تا 30 آذر به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت و کلاس‌های آموزشی همچون کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه، مهارت‌های زندگی، بهداشت محیط، کاشت نهال، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اهدای کتاب برای آنان تدارک دیده شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به مکان این طرح عنوان کرد: روستای خورآباد، اسلام‌آباد، حاجی‌آباد، قمرود و مبارک‌آباد روستاهایی هستند که کاروان جهاد محرم در آن جا مستقر می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول