اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سریال تصادف خودروی دانش‌آموزی و معلمان ادامه دارد؛

کشته و مجروح شدن 4 معلم عشایری در اردبیل

خبرگزاری فارس: سریال دلخراش تصادف خودروی حامل معلمان و دانش‌آموزان در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که در 24 ساعت گذشته به دنبال حادثه‌ای خونین چهار معلم منطقه عشایری مشگین‌شهر موجی از تالم و تاثر را به دنبال داشت.

کشته و مجروح شدن 4 معلم عشایری در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دو ماه گذشته این سومین حادثه تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان و معلمان است که در استان اردبیل رخ می‌دهد به طوری که در حادثه اول در منطقه خلخال تعداد هشت دانش‌آموز کشته و مجروح شدند و در ماه جاری نیز بر اثر تصادف خودروهای دانش‌آموزان و معلمان بیش از هفت نفر آنها کشته و مجروح شدند.
در تازه‌ترین تصادفی که در 24 ساعت گذشته رخ داده بر اثر برخورد خودروی پراید با وانت نیسان مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی علامه جعفری منطقه ارشق و معاون اجرایی این مجتمع جان خود را از دست داده و دو نفر از همکاران دیگر به شدت مجروح و در بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر بستری شده و تحت مداوا قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دنبال درگذشت این معلمان پیام تسلیتی صادر کرد که در آن خطاب به مدیر آموزش و پرورش منطقه ارشق آمده است: با اندوه فراوان فوت همکاران تلاشگر و دلسوز سید غفار علیزاده و حسین محمدی در اثر حادثه رانندگی موجب تأثر و تألم فراوان شد.
در ادامه این پیام تسلیت آمده است: مصیبت وارده را از صمیم قلب به بستگان محترم و سایر داغدیدگان این حادثه تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای درگذشتگان مغفرت، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل، اجر جزیل و عزت پایدار مسئلت دارم.
در تصادف رانندگی در شهرستان مشگین‌شهر که دو کشته و مجروح بر جای گذاشت علی شفیعی رئیس پلیس راه پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر دلیل تصادف را انحراف به چپ خودروی پراید اعلام کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول