اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

46 درصد مسکن مهر زنجان در ابهر ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 46 درصد مجموع مسکن مهر استان زنجان به ابهر اختصاص دارد.

46 درصد مسکن مهر زنجان در ابهر ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان با اشاره به تلاش‌های مسئولان در راستای رفع مشکل مسکن در کشور اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم در راستای رفع مشکل مسکن همه تلاش خود را به کار گرفته و خوشبختانه شاهد نتایج درخشان این تلاش‌ها هستیم.
وی افزود: شهرستان ابهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 46 درصد مجموع مسکن مهر استان زنجان را به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت نیز پس از مرکز استان در رتبه دوم قرار داریم، ابراز داشت: این در حالی است که اگر مسکن را به نسبت جمعیت بسنجیم، شهرستان ابهر باز هم در استان زنجان در رتبه نخست قرار دارد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف دستگاه‌های شهرستانی برای رفع مشکل مسکن خاطرنشان کرد: ما باید از فرصت‌های موجود بهترین استفاده را برده و در مسیر ایجاد اشتغال در سطح منطقه گام برداریم.
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به تعهد یک هزار و 15 نفری این اداره در ایجاد اشتغال اضافه کرد: 650 نفر در سامانه رصد ثبت شده است ولی در این میان میزان اشتغال تحقق پیدا کرده در مسکن مهر به نام مسکن و شهرسازی ثبت شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره نیز با بیان اینکه ما مشکل ثبت ایجاد اشتغال تحقق پیدا کرده در سامانه رصد را داریم، ابراز داشت: ستاد ما یک کلمه عبور داشته و اعلام کرده‌اند که پرونده‌ها را به آن‌ها ارسال کنیم.
داود آبیان افزود: 190 پرونده داریم که 106 مورد آن ثبت شده است و این میزان تا هفته آینده به 190 مورد می‌رسد.
گفتنی است بنیاد مسکن در سال گذشته با توجه به تعهد 574 موردی برای ایجاد اشتغال، 740 مورد را محقق کرده و تحقق 128 درصدی اشتغال را صورت داد که میزان تعهد این اداره در سال جاری نیز یک هزار و 15 مورد است.
همچنین اداره حمل و نقل و پایانه‌های ابهر در سال گذشته متعهد به ایجاد 10 شغل بود که از سوی این ارگان 243 مورد تحقق پیدا کرد و در سال جاری نیز از 77 مورد تعهد داده شده، تاکنون به ایجاد اشتغال برای 249 نفر اقدام کرده است.
اداره بهزیستی شهرستان ابهر نیز علاوه بر تحقق 100 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، تاکنون با 185 مورد بیش از 90 مورد پیش‌بینی شده نسبت به ایجاد اشتغال اقدام کرده است.
میزان تعهد اشتغال اداره گاز شهرستان ابهر در سال گذشته 200 مورد بوده است که 134 مورد آن تحقق پیدا کرده و در این میان از 20 مورد تعهد شده این اداره برای سال جاری، تاکنون برای 32 نفر ایجاد اشتغال شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول