اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری قیروکارزین خبر داد:

رسیدگی به پرونده‌های قضایی در قیروکارزین در کمتر از 45 روز

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری قیروکارزین با اشاره به رشد کمی و کیفی رسیدگی به پرونده‌ها در این شهرستان گفت: زمان رسیدگی به پرونده ها در قیروکارزین به 45 روز نمی‌رسد که نشانگر تلاش و برخورد قاطع دستگاه قضایی برای احقاق حقوق مردم است.

رسیدگی به پرونده‌های قضایی در قیروکارزین در کمتر از 45 روز
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام حجت‌الله کردنژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دادگستری در تعامل خوب خود با نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج اقدامات مؤثری را در زمینه تأمین امنیت و آرامش مردم انجام داده است چرا که مهمترین مطالبه مردم احقاق حق و برخورد قاطع با مجرمان است.
وی افزود: دادگستری قیروکارزین در رسیدگی به پرونده‌های قضایی از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته به طوری که متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها به 45 روز نیز نمی‌رسد.
کردنژاد با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای ضایع نشدن حق افراد بیان داشت: پرونده‌ها به دقت بررسی می‌شود و سطح مطلوبیت و رضایت مردم از احکام صادره خود نشانگر این موضوع است.
رئیس دادگستری قیروکارزین 99 درصد رسیدگی‌ها به پرونده‌های قضایی را صحیح و بدون نقص دانست و ابراز داشت: به عنوان خدمتگزاران نظام باید پشتیبان دستگاه قضایی بوده و استقلال آن را حفظ کنیم چراکه به زانو در آوردن دستگاه قضا نتیجه‌ای جز فراگیری جرم و جنایت، جری شدن مجرمان و نارضایتی مردم را در پی ندارد.
این مقام مسئول در پایان با تأکید بر همت مسئولان در پاسداری و حمایت از دادگستری اضافه کرد: پرونده‌های طلاق در شهرستان افزایش یافته است و این همکاری و هماهنگی تمام بخش‌ها را برای تدوین برنامه‌ها و راهکارها و برگزاری جلسات آموزشی و مشاوره‌ای برای کاهش این گونه پرونده‌ها طلب می‌کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول