اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودبار:

20 شهید رودبار مفقودالاثر است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودبار از وجود 20 شهید مفقودالاثر در این شهرستان خبر داد.

20 شهید رودبار مفقودالاثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، مهرداد حسن‌جانی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان، اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید است.
وی به شهادت بیش از 400 شهید رودبار در دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدا سرافرازانه فرامین رهبری را شمع راه خود قرار دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودبار حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: تمام افراد جامعه نسبت به حفظ ارزش‌های شهدا مسئولیت دارند و باید در حفظ آن بکوشند.
وی، برگزاری یادواره‌های شهدا و سرکشی منسجم از خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان را از برنامه‌های بنیاد شهید عنوان کرد.
حسن‌جانی با ارائه آماری از آزادگان شهرستان رودبار، خاطرنشان کرد: رودبار دارای حدود 66 آزاده سرافراز است و جمع کثیری از آنان در اداره‌ها و نهادهای شهرستان مشغول فعالیت هستند.
وی، خدمات‌رسانی منسجم به آزادگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که دولت در این راستا انجام داده است، در تلاشیم تا دامنه این خدمات‌دهی را وسیع‌تر کنیم.
این مسئول با اشاره به وضعیت پرداخت معوقه‌های آزادگان، افزود: با وعده‌هایی که مسئولان کشوری در این زمینه داده‌اند، تا پایان امسال این معوقات پرداخت می‌شود.
وی، به تحولات اخیر در خاورمیانه و ندای بیداری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ریشه این تحولات را باید در انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در پیام‌های امام راحل جستجو کرد.
حسن‌جانی به نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: پیام‌های امام راحل دارای معناهای مختلف و بزرگی را به همراه داشته است. 
وی بیان داشت: دیری نمی‌گذرد که دین اسلام تمام دنیا را فرا می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول