اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان؛

850 نقطه خوردگی در خطوط انتقال نفت لرستان شناسایی شد

خبرگزاری فارس: مهندس ارشد واحد مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: 850 نقطه خوردگی در خطوط انتقال نفت این منطقه شناسایی شده است.

850 نقطه خوردگی در خطوط انتقال نفت لرستان شناسایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان، رحیم امیری‌نژاد اظهار کرد: شناسایی این نقاط خوردگی بر روی خطوط انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی منطقه پس از انجام حفاری و سنگ‌برداری در مناطق کوهستانی صورت گرفت.
وی همچنین در تشریح دیگر اقدامات واحد مهندسی خوردگی این منطقه عنوان کرد: شناسایی و آماده‌سازی محل قطع و وصل خط 26 اینچ در میانکوه به طول 120 متر، خط 20 اینچ به طول 850 متر و خط 16 اینچ پل زال ـ تنگ فنی در سه مقطع به طول بیش از 400 متر از دیگر اقدامات این واحد است.
مهندس ارشد واحد مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: این اقدامات طی امسال صورت گرفته ضمن اینکه مراحل شناسایی نقاط ضعیف، تعمیر و تعویض نقاط فرسوده خطوط انتقال به طور مداوم ادامه دارد.
وی عنوان کرد: اکسپوز، سند بلاست و رنگ‌آمیزی توربین‌های مارس و سولار در تنگ فنی و راه‌اندازی سیستم حفاظت کاتدی به جای آند فدا شونده در مراکز انتقال نفت تنگ فنی و افرینه نیز از دیگر اقدامات واحد مهندسی خوردگی منطقه لرستان است.
امیری‌نژاد به پوشش مجدد تمام محل‌های تعمیر و یا تعویض شده خطوط مختلف و خاک ریزی این محل‌ها اشاره کرد.
وی گفت: در این مدت همچنین آماده‌سازی، تعمیر و باز سازی انواع پیگ‌ها و فرستادن آنها به مراکز انتقال نفت برای ارسال به خطوط لوله و بازدید از مسیر خطوط و اندازه‌گیری ماهانه ولتاژ خطوط و مخازن و تنظیم ایستگاه‌های حفاظت کاتدی به صورت مستمر توسط پرسنل این واحد صورت گرفته است.
امیری‌نژاد همچنین به همکاری این واحد با مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه صنعتی شریف جهت ساخت پیگ نشت یاب اشاره و عنوان کرد: درخواست پروانه کار برای تعویض پوشش 10 هزار متر از خط 26 اینچ آسار ـ پل بابا حسن در میانکوه در مناطق روستایی از دیگر اقدامات این واحد مهندسی است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول