اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

سهمیه 60 هزار لیتری نفت هندیجان کافی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: سهمیه 60 هزار لیتری نفت که استان برای هندیجان در هر هفته ارسال می‌کند به هیچ‌وجه برای تأمین نیاز مردم کافی نیست.

سهمیه 60 هزار لیتری نفت هندیجان کافی نیست
بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: از آغاز فصل پاییز هوای شهرستان هندیجان تا حد زیادی به سردی گراییده و این مشکلات زیادی را برای مردم محروم این شهرستان به ویژه در بخش‌های روستایی ایجاد کرده که کمبود نفت در جایگاه‌های عرضه سوخت نیز این مشکلات را دو چندان کرده‌است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی وعده افزایش سهمیه نفت شهرستان هندیجان را از دو هفته پیش داده بودند، تصریح کرد: با وجود وعده‌هایی که استان در خصوص افزایش این سهمیه و ارسال نفت به هندیجان داده‌است اما تاکنون با گذشت دو هفته هنوز این وعده‌ها محقق نشده و مردم همچنان برای تهیه نفت به جایگاه‌هایی مراجعه می‌کنند که قادر به پاسخگویی به نیاز آنها نیستند.
فرماندار هندیجان ادامه داد: هندیجان از شهرستان‌های محروم کشور است و مناطق روستایی آن این محرومیت را بیش از هرجای دیگر استان احساس کرده و شایسته نیست که با سهل‌انگاری در تأمین چنین نیاز پیش پا افتاده‌ای از سوی مسئولان استانی به این محرومیت‌ها دامن زده شود.
فرج‌الهی با بیان اینکه استان خوزستان منبع غنی انرژی در کشور است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه لوله‌کشی گاز به اکثر مناطق هندیجان رسیده‌است اما تعداد زیادی از مردم به خصوص در روستاها توانایی مالی برای پرداخت هزینه گازکشی به منازلشان را ندارند و از این‌رو برای گرم کردن خانه‌های خود مجبور به استفاده از نفت هستند.
وی در ادامه به سهمیه ناکافی نفت هندیجان اشاره کرد و گفت: در طول هفته در مجموع 60هزار لیتر نفت در دو سهمیه جداگانه به هندیجان تعلق می‌گیرد که با توجه به جمعیت حدوداً 40 هزار نفری این شهرستان و وجود 50 روستا در آن این سهمیه بسیار ناچیز است و برای تأمین گرمای منازل مردم اصلا کافی نیست.
فرماندار هندیجان در پایان گفت: از مسئولان استان خوزستان می‌خواهیم تا با توجه بیشتر به مردم محروم شهرستان هندیجان و نسبت به برآورده‌ کردن نیازهای به حق آنها در فصلی که سرما بیداد می‌کند اقدامات لازم را صورت داده و تا حدی از رنج‌های آنها بکاهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول