اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

دستگاه‌های برتر خراسان شمالی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های برتر خراسان شمالی طی مراسمی مشخص و مورد تقدیر قرار گرفتند.

دستگاه‌های برتر خراسان شمالی مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی در تالار حافظ، ارزیابی را موجب رشد و تعالی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: ارزیابی سبب شده تا دستگاه‌ها بیشتر وظیفه خود را دانسته و آن را مرور کنند.
ابوطالب شفقت بر ارتقای سالانه شاخص‌های تعیین شده برای ارزیابی دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: اینکه دستگاهی نتواند بر اساس این شاخص‌ها همه ساله خود را ارتقا دهد، به معنای ضعف آن اداره است.
وی مدیر موفق را مدیری دانست که علاوه بر مرور وظایف سازمانی، موقعیت خود را نسبت به وظایف محوله بداند.
شفقت با اشاره به اینکه نارضایتی اربابان رجوع از دستگاه‌ها شاخصه ای برای ضعیف بودن آن دستگاه نیست، گفت: ملاک عمل باید صرفاً قانون بوده و دستگاه‌ها در حول قانون حرکت کنند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی هم در این آیین با بیان اینکه میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عمومی است، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده 80 درصد از اربابان رجوع در استان از نحوه پاسخگویی دستگاه‌ها رضایت داشته‌اند.
به گفته علیرضا صحراگرد، میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های خراسان شمالی عنوان برتر را در کشور کسب کرده است.
وی میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها در کشور را به طور میانگین 75 درصد عنوان کرد و افزود: خراسان شمالی با وجود نوپا بودن، در این شاخص در کشور پیشتاز بوده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی ارزیابی دستگاه‌ها در شاخص عمومی و اختصاصی را از ملاک‌ها در ارزیابی ادارات برشمرد.
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده رتبه اول در گروه یک ادارات و سازمان‌های وابسته به وزارتخانه و نهادهای ریاست جمهوری را اداره کل محیط زیست خراسان شمالی کسب کرد.
رتبه اول در گروه دوم مؤسسات و سازمان‌های وابسته را مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی و رتبه اول در گروه سوم شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها را بانک مسکن استان کسب کردند.
اداره ثبت احوال شهرستان مانه و سملقان نیز به عنوان دستگاه برتر شهرستانی معرفی شد.
جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر خراسان شمالی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در محل تالار حافظ بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول