اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات مازندران خبر داد:

توزیع ۸ هزار کتاب در مازندران از ابتدای سال تاکنون

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات مازندران گفت: از ابتدای سال 90 تاکنون هشت هزار جلد کتاب در 64 کتابخانه روستایی مازندران توزیع شده است.

توزیع ۸ هزار کتاب در مازندران از ابتدای سال تاکنون
به گزارش خبرگزاری فارس ازبابل، علیرضا زرقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدا سال 90 تاکنون 17 هزار و 929  جلد کتاب با عنوان‌های مختلف از سوی اداره کل تبلیغات مازندران در سطح مازندران توزیع شد.
وی با بیان اینکه روز گذشته 8 هزار جلد از این کتاب‌ها با  208 عنوان توزیع شد، بیان داشت: این کتاب‌ها دارای عناوینی همچون تفسیر جوان، دیوان پروین، دیوان حافظ، تحف‌العقول، منتهی‌الامال، تاریخ شیعه، تاریخ عراق، لهوف، ره توشه، گنجینه‌های معارف، اخلاق‌معاشرت، صحیفه سجادیه و معارف انقلاب بوده است.
وی تصریح کرد: این کتاب‌ها با هدف ارتقای سطح معلومات دینی، تقویت اطلاعات، افزایش بصیرت دینی و آشنایی با راه‌های خوشبختی و نیز به منظور اشاعه اشعار معتبر و دارای سند تاریخی در بین کتابخانه‌های روستایی توزیع شده است.
زرقانی با اشاره به اینکه کتاب به عنوان سلامت و غذای روح بشر است، گفت: امروزه توجه به کتاب و کتابخوانی و بهره‌گیری از آموزه‌های  معنوی کتاب‌های دینی تاثیر به‌سزایی در هدایت جوانان و جلوگیری از انحراف آنها در سطح جامعه دارد.
وی از خانواده‌ها خواست از سنین کودکی فرزندان خود را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا کرده و به آنها بیاموزند نیازهای روحی و معنوی خود را از طریق مطالعه در کتاب‌های مذهبی تامین کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
 
 
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول