اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش انوار عرفانی امام سجاد محقق می‌‌شود؛

توزیع 15 هزار جلد کتاب "شوق دیدار" در هرمزگان

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین همایش ملی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) از توزیع 15 هزار جلد کتاب با عنوان شوق دیدار در این استان خبر داد.

توزیع 15 هزار جلد کتاب "شوق دیدار" در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده در این ارتباط گفت: کتاب شوق دیدار، شرح دعای نهم صحیفه سجادیه است که به قلم آیت‌الله مهدی احدی از اساتید درس خارج فقه حوزه علمیه قم به رشته تحریر درآمده است.
وی افزود: توزیع این کتاب از برنامه‌های جنبی همایش ملی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) و در راستای تبیین زوایای مختلف شخصیت والای چهارمین پیشوای شیعیان جهان است که از روز گذشته آغاز شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: کتاب شوق دیدار بین مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی، حوزه‌های علمیه، مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری استان در حال توزیع است.
مریدی‌زاده ادامه داد: در این کتاب با استفاده از دعای نهم صحیفه سجادیه، هشت قدم سلوکی به صورت روان، ساده و قابل فهم بیان شده است.
دبیر نخستین همایش ملی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) بیان کرد: برای دسترسی آسان کاربران اینترنت، متن کامل کتاب شوق دیدار در سایت همایش به آدرس www.emamsajad.com موجود است.
مریدی‌زاده در ادامه بیان کرد: مسابقه کتابخوانی شوق دیدار نیز پس از برگزاری همایش برگزار می‌شود و به نفرات برتر آن نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
نخستین همایش ملی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) چهارشنبه 30 آذر مصادف با 25 محرم با حضور اندیشمندان استانی، ملی و بین‌المللی در دو بخش مقاله و سخنرانی در بندرعباس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول