اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان خبر داد:

فراهم شدن زمینه اشتغال 6 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان از فراهم شدن زمینه اشتغال 6هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی با ارائه وام اشتغال خانگی و غیر خانگی خبر داد.

فراهم شدن زمینه اشتغال 6 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی
محمود محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: واقعیت امر این است که ما قانون استخدام داریم اما استخدامی در کار نیست.
وی با بیان اینکه دو سال است این قضیه را به طور جدی پیگیری می‌کند، افزود: سازمان بهزیستی استان اصفهان در این راستا وام مشاغل خانگی و غیر خانگی را به افراد معلول اختصاص داده است.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: برنامه‌ریزی اشتغال 6هزار نفر را با تخصیص وام سه تا پنج میلیونی قرض‌الحسنه آماده و به زودی متقاضیان می‌توانند درخواست وام کنند.
وی با تاکید به اینکه این وام بیشتر برای افرادی که در منزل می‌توانند کار تولیدی انجام دهند اختصاص یافته است، ادامه داد: در کنار این خود اشتغالی سهم کارفرما و نیز حتی کمک هزینه کارورزی نیز در نظر گرفته شده است.
محمدزاده بیان داشت: اگر معلولی در فضای کاری به عنوان مثال مدرسه شش ماه کار کرده باشد می‌تواند از این حقوق برخوردار شود.در راستای طرح توانمندسازی مددجویان امسال تسهیلات بانکی برای ۸هزار نفر از مددجویان تحت پوشش در نظر گرفته شده است.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه توسط تسهیلات و کمک‌های خیران، افراد مددجوی بهزیستی صاحب کار می‌شوند، ادامه داد: ارائه وام‌های بدون بهره خوداشتغالی، مشاغل خانگی، صندوق مهر امام رضا(ع)، بنگاه‌های زود بازده، وام‌های کمیته امداد امام (ره) از جمله تسهیلات بانکی در این راستا است.
وی همچنین با اشاره به 29 هزار نابینا در استان اصفهان گفت: به نابینایان نیز وام خود اشتغالی برای مشاغل خانگی ارائه و نیز برای مشاغل کوچک وام پنج میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول