اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 100 تولید‌کننده در زنجان صورت می‌گیرد؛

آغار چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌ در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌ گفت: با حضور 100 تولید‌کننده چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌ در زنجان از فردا آغاز می‌شود.

آغار چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌ در زنجان
داوود راحمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌، دامپروری‌، شیلات و آبزیان از 23 تا 27 آبان‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌، دامپروری‌، شیلات و آبزیان ارتقای تولید محصولات دام و طیور و روش‌های آبزی‌پروری و آبزی مصرفی استان زنجان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و افزود: امیدواریم این نمایشگاه در سال جاری به نحو مطلوبی برگزار شود.
وی بیان کرد: ارائه آخرین دستاوردها در زمینه‌های گوناگون صنعت مرغداری‌، دامپروری‌، شیلات و آبزیان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.
راحمی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری و مشارکت شرکت‌هایی از استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، گلستان، قزوین و مازندران برگزار می‌شود، یادآور شد: تبلیغات لازم برای بازدید مردم از نمایشگاه صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
وی از حضور نمایندگی‌های خارجی از کشورهای آلمان، انگلستان و فرانسه خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان زنجان برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌، دامپروری‌، شیلات و آبزیان از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی‌، نان‌، شیرینی و صنایع تبدیلی کشاورزی خبر داد و افزود: این نمایشگاه نیز به صورت همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌ برگزار می‌شود.
وی توسعه سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زمینه‌ای برای اعتلای محصولات صنایع غذایی و به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌های و دستاوردهای جدید در این حوزه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با مشارکت شرکت‌هایی از استان‌های زنجان، اردبیل، تهران، مازندران، خراسان، یزد، اصفهان، البرز،  گیلان و گلستان برگزار می‌شود.
راحمی با اشاره به حضور نمایندگی‌های خارجی از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلستان و فرانسه در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نیز به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان زنجان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این نمایشگاه همکاری دارند.
مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری‌ برگزاری همایش روز جهانی غذا و انتخاب واحدهای صنعتی برتر را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.
وی افزود: شرکت ناژین صنعت‌کارن با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان سومین دوره نمایشگاه در سال گذشته‌ برگزار کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول