اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر ساری مطرح کرد:

فعالیت دست‌فروشان غیربومی با خودروی زانتیا

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه فعالیت بی‌رویه دست‌فروشان مانع رشد اقتصادی صنوف مختلف شده، گفت: برخی از دست‌فروشان غیربومی با خودروی زانتیا اقدام به فروش کالاها می‌کنند.

فعالیت دست‌فروشان غیربومی با خودروی زانتیا
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، میرصالح صالحی‌نیا یکشنبه شب در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری ساری در جمع‌آوری دست فروشان سطح شهر به ویژه در بازار اصلی اقدام کند، بیان داشت: تمام فصول سال دست‌فروشنان با تنوع کالاها مانع کسب و کار کسبه و بازاریان می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه پهن کردن بساط دست‌فروشان مانع مراجعه مردم به داخل مغازه‌ها می‌شود موجب کسادی کسب و کار تمام صنوف شد.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساری با طرح سوالی که چه مرجعی مسئول نارسایی‌های اقتصادی بازاریان با فعالیت بی‌منطق دست فرشان است، متذکر شد: شهرداری و راهنمایی و رانندگی به دلیل ایجاد ترافیک در سطح شهر و ایجاد نظم در معابر اقدام ویژه‌ای داشته باشند.
صالحی‌نیا با تاکید براینکه شهرداری فضایی دائمی را برای ساماندهی فعالیت دست‌فروشان در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: برخی از دست‌فروشان غیربومی با خودروی زانتیا اقدام به فروش کالاها می‌کنند، درصورت ممانعت از فعالیت این اقشار مدعی هستند که فعالیت برایشان مجاز است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری اقدام سال گذشته شهرداری را در جمع‌آوری دست‌فروشان مطلوب دانست و گفت: ایام عید سال گذشته شهرداری با کمک یگان ویژه مانع فعالیت دست‌فروشان بودند که اعتراض این اقشار موجب شد تا شورای تامین استان ورود و ادامه طرح، وتو شد.
وی با بیان اینکه نقش اصناف در رشد انقلاب اسلامی موثر بوده، اذعان داشت: هزینه‌هایی که بابت عوارض، اجاره و شارژ مغازه از سوی کسبه و بازاریان شهر پرداخت می‌شود بیش از درآمد بوده و کسی هم با جمع‌آوری دست‌فروشان حامی آنها نیست.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول