اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

تاثیر مثبت هدفمندی یارانه‌ها جامعه انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: تاثیر مثبت قانون هدفمندی یارانه‌ها در جامعه به ویژه در طبقه متوسط به پایین و آسیب‌پذیر جامعه انکارناپذیر است.

تاثیر مثبت هدفمندی یارانه‌ها جامعه انکارناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هدف‌مندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه طرح هدفمندی یارانه‌ها به همراه نظام‌های تحول گمرکی، مالیاتی، پولی، اصلاح نظام بانکی، باز توزیع کالا و اصلاح نظام بهره‌وری در دولت نهم مطرح شده است، اظهار داشت: نظام گمرکی، مالیاتی و اصلاح نظام بانکی نیز در دست اقدام بوده و در آینده نزدیک شاهد خروجی آن خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه اجرای قانون هدف‌مندی یارانه از آمال و آرزوهای دولت‌های قبلی بود، افزود: به لطف الهی طرح اجرای قانون هدفمندی در دولت نهم مورد کارشناسی قرار گرفت و در سال گذشته با تصویب قانون عملیات اجرایی آن مرحله به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: می‌توان با اجرای دقیق این قانون جایگاه ایران را از نظر اقتصادی در منطقه بالا برد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌های کشور تا پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اسراف در حامل‌های انرژی بود زیرا انرژی بخش قابل توجهی از یارانه‌ها را به خود اختصاص داده بود.
وی با اشاره به اینکه افزایش بهره‌وری و کیفیت تولید از جمله مهم‌ترین آثار هدف‌مندی یارانه‌ها در بخش صنعت است، خاطرنشان کرد: باید تولیدکنندگان نیز در کنار مردم و همزمان با اجرای این طرح ضمن افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه، در رشد و توسعه کشور تلاش کنند.
عباسی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اجرای این قانون مهم بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در کشور بود که خوشبختانه تاثیرهای مثبت آن در جامعه به طور کامل آشکار است.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با گذشت نزدیک یک سال از عمر خود  در آغاز راه است، یادآور شد: با محقق شدن اهداف طرح به طور کامل با توجه به همراهی مردم و مسئولان در راستای ایجاد عدالت اجتماعی به زودی دستاوردهای آن در جامعه بیشتر آشکار می‌شود.
وی افزود: کاهش مصرف انرژی به ویژه گازوئیل و گاز با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور به طور کامل محسوس است.
عباسی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم دولت از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور و بهینه‌سازی مصرف انرژی است.
معاون استاندار زنجان تصریح کرد: ما هنوز در مصرف انرژی با استانداردهای جهانی فاصله داریم و رسیدن به این حد نصاب نیازمند همراهی بیشتر مردم است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول