اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرعت عمل پلیس؛

2 سارق مسلح در اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری دو سارق مسلح در شهرستان اراک خبر داد.

2 سارق مسلح در اراک دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، حجت‌الله آقایی‌راد اظهار کرد: این سارقان مسلح قصد سرقت از یک مغازه در خیابان دکتر حسابی اراک را داشتند که با مشاهده ماموران انتظامی با یک دستگاه خودرو 206 متواری و سپس دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: سارقان در مسیر پل شهر صنعتی اراک از خودرو پیاده و قصد درگیری با ماموران را داشتند که توسط واحدهای گشتی یگان امداد و کلانتری 11 محاصره و یک نفر از آنان دستگیر شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: یکی دیگر از سارقان که مسلح به سلاح جنگی بود و قصد درگیری با ماموران را داشت، خود را از روی پل جهاد به پایین زیر گذر پرتاب کرد و به شدت مصدوم و به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک منتقل شد. 
آقایی‌راد عنوان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان که شماره پلاک آن نیز جعلی است و اهل این استان نیست، دو قبضه قمه، دو قبضه چاقو، یک عدد چراغ قوه و آلات و ادوات بی‌هوشی و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
به گفته وی متهم دستگیر شده به کلانتری 11 منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سارقان یک ساعت قبل از دستگیری از یک منزل مسکونی در اراک یک سرویس طلا به همراه مبلغ 2 میلیون ریال وجه نقد سرقت کرده بودند که شاکی به کلانتری مراجعه و پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل شد.
وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده تاکنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده و بازجویی از او ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: متهم دیگر که به شدت مجروح شده، از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
آقایی‌راد افزود: این متهم به هوش است، اما قادر به بازجویی‌های فنی پلیس نیست و باید بر روی آن چند‌ عمل جراحی صورت گیرد.
وی گفت: در این عملیات شهروندان اراکی همکاری بسیار خوبی با ماموران انتظامی داشتند و مامورین نیز با سرعت عمل این سارقان را دستگیر کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول