اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان:

انگیزه‌ای برای دوچرخه‌سواری در استان اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: در استان اصفهان انگیزه‌های دوچرخه‌سواری به طور کامل از بین رفته است.

انگیزه‌ای برای دوچرخه‌سواری در استان اصفهان وجود ندارد
محمدرضا باجول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان ترویج بعد همگانی دوچرخه‌سواری جایگاه ویژه‌ای دارد، اما قهرمانی پروری دوچرخه‌سواران اصفهانی در اولویت‌های کاری این هیئت است.
وی در مورد همایش دوچرخه‌سواری دیروز که با حمایت‌ شهرداری اصفهان برگزار شد، گفت: در این همایش که به نام ندای عرشیان خوانده شد، هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان نقش مجری را بر عهده داشت.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان بیان داشت: در همایش دوچرخه‌سواری ندای عرشیان حدود یک هزار نفر شرکت کردند و مبدأ این همایش شامل 20 نقطه شهر و مقصد ورزشگاه آبشار قرار داده شد.
وی تاکید کرد: هر هیئت ورزش متولی خاص آن رشته است و در صورتی که سازمانی مانند شهرداری برنامه ویژه‌ای مانند همایش ندای عرشیان بر پا کند، باید هماهنگی‌های لازم با هیئت ورزشی مزبور داشته باشد تا برگزاری چنین همایش‌هایی جنبه قانونی به خود بگیرد.
باجول افزود: برگزاری همایش‌های همگانی دوچرخه‌سواری در روحیه افراد جامعه بسیار تأثیرگذار است و با این حال در چنین همایش‌هایی نمی‌توان آنچنان باید و شاید مخاطبان ورزش قهرمانی را جذب میادین حرفه‌ای کرد.
وی اظهار داشت: بها دادن به ورزش همگانی نشان از حس نوع دوستی مسئولان استان دارد اما در کنار این نوع دوستی توجه به ورزش قهرمانی نیز با سرمایه‌گذاری‌های دقیق و حساب شده نباید فراموش شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول