اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

ترویج فرهنگ اصیل دین افتخار و توفیقی الهی است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: ترویج فرهنگ اصیل دین و سیره ائمه اطهار(ع) افتخار و توفیقی الهی است.

ترویج فرهنگ اصیل دین افتخار و توفیقی الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ‌ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیرغلامان هیئت‌های مذهبی استان لرستان، گفت: بیان و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های والای انبیاء(ص) و ائمه اطهار(ع) به نسل‌های جوان و زنده نگه‌داشتن دستاوردهای اصیل دین، مهم‌ترین کارکرد هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت است.
استاندار لرستان گفت: اینکه شما تلاش می‌کنید واقعیت‌ها و حقایق زندگانی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را بر اساس‌ واقعیت‌ها و به دور از غرض‌ورزی در سطح جامعه تبیین و بیان کنید، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت در هیئت‌های مذهبی در زمینه نوکری ائمه اطهار (ع) افتخار و توفیقی الهی است، اظهار داشت: شما باید قدر موقعیت و جایگاه خود را به خوبی درک کرده و برای حفظ و ارتقا آن تلاش کنید، چرا که به یقین خداوند به خادمان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) نظر ویژه‌ای دارد.
استاندار لرستان بر ساماندهی و انسجام هیئت‌های مذهبی استان لرستان و برگزاری یکپارچه و باشکوه آیین‌های ویژه سوگواری سالار شهیدان و دیگر مناسبت‌های مذهبی تاکید کرد.
وی با تاکید بر اینکه همراهی و همکاری با خادمان ترویج فرهنگ اصیل دین و سیره ائمه اطهار(ع) افتخار و توفیقی الهی است، گفت: همه ما باید در حد توان و مقدورات برای فعالیت هرچه بهتر هیئت‌های مذهبی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر آیین‌های مذهبی و مناسبتی در جهت احیا دین تلاش و کوشش کنیم.
دهمرده تصریح کرد: اینکه شما با زبان و گفتار و کلامی خاص، سیره، روش، سجایا و آموزه‌های اصیل دینی و امامان معصوم (ع) برای جوانان نوجوانان حاضر در هیئت‌ها و دوران بیان می‌کنید، در حقیقت یک نوع سرمایه‌گذاری ارزشمند و هدف‌دار در زمینه اعتلای نام اسلام و سربلندی مسلمانان است.
در مراسم تجلیل از پیرغلامان عاشورایی استان لرستان که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد، از 14 مداح برتر و پیشکسوت هیئت‌های مذهبی استان لرستان با عنوان پیرغلامان اهل بیت(ع) با اهدا هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول